اخبار بازی

بسته الحاقی بازی The Outer Worlds امسال عرضه خواهد شد

استودیو Obsidian اعلام کرده است که در حال کار بر روی DLC داستانی بازی The Outer Worlds است.

استودیو Obsidian

 بازی The Outer Worlds یک عنوان اول شخص نقش‌آفرینی است که توسط Obsidian Entertainment ساخته شده است. با اینکه Obsidian عضوی از تیم Xbox Game Studios است اما این بازی بر روی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است. اعضای تیم شبکه‌های اجتماعی این استودیو به تازگی بیانیه‌ای را منتشر کرده‌اند تا از همه تشکر کنند:

ما میخواهیم از این فرصت استفاده کنیم تا از تیم فوق‌العاده The Outer Worlds تشکر کنیم. به دلیل کار سخت آن‌ها بود که این پروژه جایزه بهترین روایت، بهترین اجرا توسط اشلی برچ و بهترین بازی نقش‌آفرینی را در The Game Awards دریافت کرد.

ما قدردان پشتیبانی و حمایت تمام طرفداران بازی هستیم. واکنش‌ها نسبت به The Outer Worlds برایمان باورنکردنی بود. اما سفر ما هنوز به پایان نرسیده است و ما داستان بازی را با انتشار یک DLC گسترش خواهیم داد.

همچنین صفحه رسمی بازی The Outer Worlds با انتشار توییتی اعلام کرده است که به زودی یک اعلامیه را منتشر خواهد کرد. رویداد Xbox Games Showcase پنجشنبه این هفته پخش خواهد شد و فرصت مناسبی است تا این بسته الحاقی نمایش داده شود.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر نقد بازی The Outer Worlds را در بازی‌سنتر بخوانید.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4811156, member: 7597″]
    مهم این نیست که DLC میخواد روی همه پلتفرم ها بیاد ، خب چون محکوم به اینکار هست وگرنه قطعا شکست تجاری میخوره.
    مهم اینه که اصلا چرا مایکرو اجازه داده که تمرکز استودیو از روی بازی بعدیشون بردارن تااین DLC ساخته بشه.

    بین خطوط این معنی میرسونه که دارن روی نسخه دوم Outer worlds کار میکنن، با اینکار دارن طرفدارهای بازی نگه میدارن.

    تصور نسخه دوم با بودجه مایکرو، دنیای بزرگتر، جزییات بیشتر، به به…
    خیلی راحت میتونه بره با بزرگهای این سبک رقابت کنه.
    [/QUOTE]
    من روی pc بازیش کردم. کسی رو هم ندیدم از بازیش بد بگه. هرکی بازی کرده حال کرده.
    البته خود من به باگ های زیادی تو بازیش برخوردم. (بخاطر اینکه بدون هیچ پچی کرک شده بود طبیعی بود)
    کمپانی bethesda و بازی های خوبش جای خودش ولی Obsidian بعد از فاجعه fallout 76 میتونه رقیب خوب براش باشه.
    به نظرم استعدادشو دارن بازی های بهتری بسازن باید منتظر باشیم ببینیم چیکار میکنن.
    من اصلا از بازی 4 fallout خوشم نیومد. حتی چندین بار fallout 4 بازی کردم ولی نتونستم ارتباط برقرار کنم ولی فضای بازی outer worlds فرق میکرد و به نظر من خیلی بهتر بود.
    [QUOTE=”voldmort, post: 4811341, member: 118974″]
    بازیِ واقعا لذت بخشی بود و داستان جالبی هم داشت و فکر میکنم جای فال اوت و اون دنیای اخر زمانیش رو واسه ی فن های سری حسابی پر کرد
    حالت تیم تشکیل دادنش و اینکه 3 تایی کویست هارو انجام میدادیم رو هم دوست داشتم
    Ai دشمن ها هم برخلاف اکثر بازی های این چندساله بالا بود و باهوش و حساب شده حرکت میکردن
    از همه مهم تر واسه من بخش مربوط به دیالوگ ها بود!!!!
    که میشد به صورت تک تک روی جزئیاتش اپگرید انجام داد و سر زمان خاص با دروغ گفتن و متقاعد کردن و… بازی رو به نفع خودمون عوض کنیم!
    یا اپگرید حالت های یواش
    این به کنار یه نکته ی جالب دیگه این بود که دستمون رو اونقدری باز گذاشته بودن و آزادی عمل داشتم که به هر شخصیت اصلی و npc و … هم میشد اتک زد و پودرشون کرد ، که این حرکتو به وحشیانه ترین حالت انجام دادم!:D
    ولی از محیط های بزرگش میشد یه سری ساید کویستا تروتمیز تر در بیارن که انچنان استفاده ایی نشد
    یه مورد دیگه اینکه آرت های هیولا ها و… رو حین لودینگ نشون میدادن که به چه صورت تکمیل شدن و موجود خلق شده ، خیلی دوست داشتم این حرکتو ولی به دلیل پایین بودن گرافیک فنی انچنان در واقعیت نمیشد اون آرت هارو با واقعیتشون منطبق کرد
    پس طبیعتا بهتره برروی گرافیک فنی و بصری بازی یه دستی بکشن:D
    واسه dlc هم دوست دارم دوتا سیاره تو حال و هوای نپتون پلوتون طراحی کنن و انمی های جدید و خاص اون اب و هوا رو واسش خلق کنن و یه ذره رو انیمیشن ها هم کار کنن و البته یه ذره هم پولیش تر بدن بیرون:D
    [/QUOTE]
    در رابطه با گرافیک بازی قبول دارم خیلی میتونست بهتر باشه ولی نبود. میشه گفت نصف بازی های این سبک همینطورین. mass effect: andromeda هم گرافیکش تو در و دیوار بود هیچ، همش مشکل texture pop up داشت (بخصوص روی ps4 حدودا 5 ثانیه طول می کشید صورت طرف load بشه) :D. متاسفانه توی این بازی هم گاهی اوقات دیده میشد.

  2. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4811156, member: 7597″]
    مهم این نیست که DLC میخواد روی همه پلتفرم ها بیاد ، خب چون محکوم به اینکار هست وگرنه قطعا شکست تجاری میخوره.
    مهم اینه که اصلا چرا مایکرو اجازه داده که تمرکز استودیو از روی بازی بعدیشون بردارن تااین DLC ساخته بشه.

    بین خطوط این معنی میرسونه که دارن روی نسخه دوم Outer worlds کار میکنن، با اینکار دارن طرفدارهای بازی نگه میدارن.

    تصور نسخه دوم با بودجه مایکرو، دنیای بزرگتر، جزییات بیشتر، به به…
    خیلی راحت میتونه بره با بزرگهای این سبک رقابت کنه.
    [/QUOTE]
    بازیِ واقعا لذت بخشی بود و داستان جالبی هم داشت و فکر میکنم جای فال اوت و اون دنیای اخر زمانیش رو واسه ی فن های سری حسابی پر کرد
    حالت تیم تشکیل دادنش و اینکه 3 تایی کویست هارو انجام میدادیم رو هم دوست داشتم
    Ai دشمن ها هم برخلاف اکثر بازی های این چندساله بالا بود و باهوش و حساب شده حرکت میکردن
    از همه مهم تر واسه من بخش مربوط به دیالوگ ها بود!!!!
    که میشد به صورت تک تک روی جزئیاتش اپگرید انجام داد و سر زمان خاص با دروغ گفتن و متقاعد کردن و… بازی رو به نفع خودمون عوض کنیم!
    یا اپگرید حالت های یواش
    این به کنار یه نکته ی جالب دیگه این بود که دستمون رو اونقدری باز گذاشته بودن و آزادی عمل داشتم که به هر شخصیت اصلی و npc و … هم میشد اتک زد و پودرشون کرد ، که این حرکتو به وحشیانه ترین حالت انجام دادم!:D
    ولی از محیط های بزرگش میشد یه سری ساید کویستا تروتمیز تر در بیارن که انچنان استفاده ایی نشد
    یه مورد دیگه اینکه آرت های هیولا ها و… رو حین لودینگ نشون میدادن که به چه صورت تکمیل شدن و موجود خلق شده ، خیلی دوست داشتم این حرکتو ولی به دلیل پایین بودن گرافیک فنی انچنان در واقعیت نمیشد اون آرت هارو با واقعیتشون منطبق کرد
    پس طبیعتا بهتره برروی گرافیک فنی و بصری بازی یه دستی بکشن:D
    واسه dlc هم دوست دارم دوتا سیاره تو حال و هوای نپتون پلوتون طراحی کنن و انمی های جدید و خاص اون اب و هوا رو واسش خلق کنن و یه ذره رو انیمیشن ها هم کار کنن و البته یه ذره هم پولیش تر بدن بیرون:D

  3. مهم این نیست که DLC میخواد روی همه پلتفرم ها بیاد ، خب چون محکوم به اینکار هست وگرنه قطعا شکست تجاری میخوره.
    مهم اینه که اصلا چرا مایکرو اجازه داده که تمرکز استودیو از روی بازی بعدیشون بردارن تااین DLC ساخته بشه.

    بین خطوط این معنی میرسونه که دارن روی نسخه دوم Outer worlds کار میکنن، با اینکار دارن طرفدارهای بازی نگه میدارن.

    تصور نسخه دوم با بودجه مایکرو، دنیای بزرگتر، جزییات بیشتر، به به…
    خیلی راحت میتونه بره با بزرگهای این سبک رقابت کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا