اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

تأیید شدن انتشار نسخه نسل نهمی دو بازی Outer Wilds و What Remains of Edith Finch

شرکت Annapurna Interactive طی رویدادی که ساعاتی پیش آن را برگزار کرد، از انتشار نسخه نسل نهمی دو بازی محبوب خود خبر داد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های Outer Wilds و What Remains of Edith Finch

کاربران کنسول‌های نسل نهمی قادرند تا بازی تحسین‌شده Outer Wilds را از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور)، با پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. آپدیت نسل نهمی بازی برای دارندگان فعلی رایگان است و اگر پیش از این Outer Wilds را خریداری کرده باشید، می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه از فریم ریت بهبود یافته آن بر روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس لذت ببرید.

سازنده بازی، استودیوی Mobius Digital همچنین تأیید کرد که پورت نینتندو سوئیچ این عنوان ادونچر هنوز هم در دست ساخت است، اما در حال حاضر توسعه‌دهندگان نمی‌توانند اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک بگذارند.

در همین حال، بازی What Remains of Edith Finch که ابتدا در سال 2017 عرضه شد و مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفت نیز به نسل نهم می‌آید. آپدیت نسل نهمی این عنوان شامل پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه می‌شود و از همین امروز به‌صورت رایگان در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا