اخبار بازی

معرفی بازی جدید سازندگان Ori

ناشر مطرح بازی‌های ویدئویی یعنی Private Division از اثر جدید سازندگان بازی‌های Ori، به نام Rest for the Wicked در ژانر اکشن نقش‌آفرینی رونمایی کرد.

اولین تریلر از بازی جدید Moon Studios، درجریان مراسم The Game Awards 2023 دیروز، به نمایش درآمد و سپس Private Division ادعا کرد این عنوان در سه ماهه اول سال 2024 بصورت دسترسی زودهنگام بر روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و در تاریخی دیرتر، بازی بصورت کامل برای کامپیوترها، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

طبق گفته سازندگان، گیمرها جزیره‌ای پیچیده و وسیع پر از دخمه‌های عمیق و جنگل‌های عظیم را با نام Isola Sacra به طوری کاوش خواهند کرد که تا به حال در هیچ بازی ARPG دیگری دیده نشده است.

«هر مکان در بازی، خانه یه پروتاگونیست پیچیده با مشکلات خاص خود، گنجینه‌های پنهان، موجودات وحشی و اسرار مختلف برای کشف کردن است.»

در Rest for the Wicked مبارزات انیمیشن محور، مستقیم و قابل لمس است و به بازیکنان حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا کمبوها و حرکات مرگبار را ترکیب کنند. این سیستم مبارزات نوآورانه منجر به یک تجربه رضایت‌بخش در بخش گیم‌پلی می‌شود که در ARPGهایی با دوربین ایزومتریک منحصربفرد است.

Rest for the Wicked بعد از بازی‌های Ori and the Blind Forest (2015) و Ori and the Will of the Wisps (2020) سومین اثر استودیو Moon Studios خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا