اخبار بازی

ساخت بازی Ori and the Will of the Wisps به پایان رسید

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار در توئیت جدیدی توسط تیم سازندۀ بازی ، اعلام شده است که مراحل ساخت این عنوان مورد انتظار به پایان رسیده است.

بازی Ori and the Will of the Wisps

از بازی Ori and the Will of the Wisps برای اولین بار در کنفرانس شرکت «مایکروسافت» در مراسم E3 2018 رونمایی شد. پس از تاخیر اندکی که در روند توسعۀ این عنوان پیش آمد اکنون بصورت رسمی اعلام شده که ساخت بازی به پایان رسیده است. به این معنی که رمزگذاری‌های نهایی و تست‌های بازی انجام شده و آمادۀ تکثیر و ارسال به توزیع کنندگان است. اوایل امروز صفحۀ رسمی بازی در توئیتر این خبر را به اشتراک گذاشت و به تیم سازندۀ این عنوان نیز برای تکمیل بازی تبریک گفت :

بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps عنوانی است که از لحاظ هنری بسیار چشم نواز بوده و دنیای فانتزی و رویاگونۀ آن مخاطب را وادار به تحسین می‌کند. این بازی بدون شک یکی از آثار مورد انتظار در سبک پلتفرمینگ دو بعدی است که توسط استودیوی troidvania video game و Moon Studios در دست توسعه قرار دارد و قرار است در تاریخ ۱۱ مارچ 2020 (۲۱ اسفند ۱۳۹۸)‌ برای پلتفرم‌های PC و XBOX ONE منتشر شود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4691884, member: 122954″]
    البته 11 مارچ میوفته 21 اسفند 😀
    [/QUOTE]

    11 فوریه هست که می شه 22 بهمن دیگه توی متن خبرم هست
    این بازی بدون شک یکی از آثار مورد انتظار در سبک پلتفرمینگ دو بعدی است که توسط استودیوی [URL=’https://www.bazicenter.com/tag/troidvania-video-game/’]troidvania video game[/URL] و [URL=’https://www.bazicenter.com/tag/moon-studios/’]Moon Studios[/URL] در دست توسعه قرار دارد و قرار است در تاریخ ۱۱ فوریه سال 2020 (۲۲ بهمن ۱۳۹۸)‌ برای پلتفرم‌های [URL=’https://www.bazicenter.com/tag/pc/’]PC[/URL] و [URL=’https://www.bazicenter.com/tag/xbox-one/’]XBOX ONE[/URL] منتشر شود.
    خوب الان فهمیدم که تحریره حتی تاریخ صحیح بازی رو اشتباه می زنه همینه دیگه 100 بار می گم این مسخره بازی ها چیه که خبرها می رن صفحه اصلی اینجا نصفش رو می ذارید همین می شه بابا بازیسنتر به فرومش معروفه اصلا کسی صفحه ی اصلی رو نگاه نمی کنه به زور می خواید 1 کاری کنید ملت برن صفحه اصلی با این کار فرومتون هم ضعیف کردین چقدر سر بازارچه هم بهتون هشدار دادم گوش نکردید بازارچه تون هم از بین بردین
    حداقل اینجا بذارید که به طرفم بگیم سریع درستش کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا