اخبار بازینمایشگاه گیمزکام

رویداد Opening Night Live 2020 شامل بازی‌های بزرگی خواهد بود

تهیه‌کننده و مجری رویداد Opening Night Live یعنی آقای جف کیلی، اخیرا عنوان کرده‌است که در طول این رویداد عناوین بزرگی نمایش خواهند داشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

رویداد Opening Night Live 2020

این برنامه که در واقع مراسم افتتاحیه رویداد Gamescom به‌شمار می‌رود، از سال گذشته کار خود را شروع کرد. سال گذشته در Opening Night Live شاهد نمایش عناوین متنوعی مانند دث استرندینگ، گرز 5، لیتل نایتمرز 2 و… بودیم. به‌نظر می‌رسد جف کیلی و برگزارکنندگان این برنامه قصد دارند همانند سال گذشته، امسال نیز عناوین بزرگی را در این رویداد به‌نمایش در بیاورند.

طی یک پرسش و پاسخی که اخیرا در توئیتر صورت گرفت، جف کیلی عنوان کرد بر خلاف شرایط به‌وجود آمده ناشی از شیوع کووید-19، امسال نیز می‌توانیم در Opening Night Live انتظار نمایش بازی‌های بزرگی را داشته‌باشیم. او بدون لو دادن لیست بازی‌های حاضر در رویداد، ذکر کرد تعداد زیادی از عناوین بزرگی که تا پایان امسال و همچنین سال بعد عرضه خواهند شد در این رویداد حضور دارند. البته برخلاف سال گذشته، مراسم افتتاحیه امسال از یک استودیوی واقع در لس آنجلس پخش خواهد شد.

به گفته جف کیلی، تعدادی از عناوین حاضر در این برنامه هنوز معرفی نشده‌اند و در طی هفته‌های آینده از آن‌ها رونمایی خواهد شد. در نهایت اعلام شد که طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص مراسم افتتاحیه Gamescom 2020 منتشر می‌شود.

رویداد Opening Night Live 2020 در تاریخ 27 آگوست برگزار خواهد شد. شما انتظار نمایش چه عناوینی را در این رویداد دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا