اخبار بازی

نظرسنجی سونی: به اجرای Remote Play روی Nintendo Switch علاقه دارید؟

نینتندو سویچ

یک نظرسنجی جدید از طرف سونی، از دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می پرسد که به اجرای قابلیت Remote Play بر روی کنسول Nintendo Switch علاقه دارند یا نه.

کاربر YouRedditHereFirst در سایت Reddit جزئیات این نظرسنجی را نشان داد (که تعداد زیادی سوال درباره Remote Play می پرسد) و تصاویر گرفته شده از این نظرسنجی را به اشتراک گذاشت.

قابیلت Remote Play این اجازه را به شما می دهد تا بازی های پلی استیشن 4 خود را بر روی وسیله های زیادی، از جمله PS Vita ،PC یا گوشی های هوشمند، Stream (اجرای بازی از طریق اینترنت) کنید. که پشتیبانی از دسته بی سیم DualShock 4 هم وجود دارد.

تیتر سوال این است: “قابلیت اجرای Remote Play پلی استیشن 4 بر روی دستگاه های بیشتر (برای مثال، قابلیت بازی کردن بر روی Nintendo Switch، Apple TV یا Android TV)” بعد از آن، کسانی که در نظر سنجی شرکت می کنند، باید از بین 5 گزینه، جذابیت این موضوع را انتخاب کنند.

نظرسنجی Remote Play

در این حال، دیگر سوال ها در این نظرسنجی، احتمال می دهند که سونی به چیز های دیگری هم فکر می کند، مثل: اجرای Remote Play بر روی وسیله ای که به اینترنت متصل نیست، اجرای Remote Play با یک پلی استیشن 4 که به اینترنت متصل نیست، اجازه دسترسی به بازی های پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2، عرضه یک دسته DualShock اسلیم یا پرتابل که حمل و نقل آن آسان باشد و این اجازه را به کاربر بدهد تا به دیگر دسته ها، مثل دسته Xbox یا موس و کیبرد، متصل شود.

البته این سوال ها همه به قصد نظرسنجی هستند، و سونی ممکن است هرگز به مطالب پرسیده شده عمل نکند، ولی این سوال ها، برای ما پنجره ای است به نگاه سونی درباره آینده Remote Play، که بسیار جالب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا