اخبار بازی

بازی OlliOlli World در دسترس قرار گرفت

بازی استودیوی Roll7، یعنی OlliOlli World برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

OlliOlli World

به عنوان دنباله‌ای از سری تحسین شده OlliOlli که در سبک اسکیت سواری ساید اسکرولینگ ساخته می‌شود، این نسخه جدید یک سبک و طراحی هنری کاملا جدید به همراه گیم‌پلی فوق العاده خودش ارائه می‌دهد.

بازیکن سفری را از Radlandia به مقصد Gnarvana شروع می‌‎کند و در این مسیر با خدایان اسکیت ملاقات می‌کند. در بازی می‌توانید کاراکتر خودتان و لباسش را از بین گزینه‌های متعدد شخصی سازی کنید، ملاقات با شخصیت‌های بازی و NPC های مختلف و انجام ماموریت‌ها نیز به شما امکان شخصی سازی بیشتر می‌دهد. گیم پلی بازی به صورت ساید اسکرول و طراحی تصاویر 2.5 بعدی گسترش یافته است، که عمق بیشتری به محیط‌ بازی می‌بخشد.

در بازی 100 ترفند متنوع اسکیت سواری برای حرفه‌ای شدن وجود دارد و بازی شامل مراحل مختلفی در دو بخش داستانی تک‌نفره و همچنین حالت Sandbox می‌شود. در بخش اول شما ماموریت‌های بازی را دنبال می‌کنید و در بخش دوم مراحل مختلفی ایجاد می‌شود تا شما فقط از تجربه اسکیت سواری لذت ببرید. البته که می‌توانید به صورت آنلاین با بازیکنان رقابت کنید تا ببینید چه کسی بالاترین امتیاز را کسب می‌کند. استودیوی سازنده بازی یعنی Roll7 قصد اضافه کردن محتوای داستانی اضافه و مراحل جدید را نیز در برنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا