اخبار بازینینتندو سوییچ

نسخه فیزیکی بازی Oddworld Collection برای نینتندو سوئیچ معرفی شد

کاربران سوئیچ می‌توانند نسخه فیزیکی Oddworld Collection که شامل سه نسخه از بازی است را از تاریخ 27 می امسال (7 اردیبهشت) تهیه کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Oddworld Collection

این سه نسخه شامل بازی‌های Oddworld: Munch’s Oddysee، Oddworld: New‘n’Tasty و Oddworld: Stranger’s Wrath می‌شود. ناشر بازی یعنی شرکت Microids این خبر را در تاریخ 1 آپریل اعلام کرد، اما صفحه رسمی بازی در توئیتر به کاربران اطمینان داد که این خبر دروغ آپریل نیست و نسخه فیزیکی بازی Oddworld Collection در تابستان امسال منتشر می‌شود.

شایان ذکر است که نسخه فیزیکی و دیجیتالی هر سه نسخه موجود در این کالکشن قبلا به‌طور جداگانه برای نینتندو سوئیچ منتشر شده‌اند، اما اکنون برای افرادی که به جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها علاقه دارند، فرصت خوبی به‌وجود آمده تا هر سه بازی را به‌صورت یکجا خریداری کنند.

سازندگان همچنین تأیید کرده‌اند که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه این کالکشن بر روی سایر پلتفرم‌ها ندارند. جدیدترین نسخه سری Oddworld یعنی بازی Oddworld: Soulstorm به‌زودی (سه‌شنبه همین هفته، 17 فروردین) برای PS4 و PS5 و همچنین PC (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) عرضه خواهد شد. کاربران پلی استیشن پلاس بر روی PS5 از زمان عرضه به این عنوان دسترسی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا