اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

کوجیما از نقش جوردن پیل در ساخت بازی OD می‌گوید

هیدئو کوجیما در قسمت جدید برنامه HideoTube به صحبت در مورد بازی OD و حضور جوردن پیل در این پروژه پرداخته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Hideo Kojima و Jordan Peele

مدتی قبل استودیوی Kojima Productions با تریلر جدیدی بازی Death Stranding 2: On the Beach را برای سال 2025 تأیید کرد. این استودیو همچنین از ساخت یک IP جدید اکشن مخفی‌کاری با نام Physint خبر داد، اما کوجیما به‌طور همزمان پروژه دیگری را نیز در دست ساخت دارد. در مراسم The Game Awards سال گذشته شاهد رونمایی از بازی OD بودیم؛ عنوانی در سبک ترسناک که جوردن پیل، بازیگر و کارگردان تحسین‌شده سینما نیز در آن حضور دارد.

حال هیدئو کوجیما در جریان برنامه یوتیوبی خود، به صحبت در مورد این همکاری پرداخته و گفته: «هنگامی که او در پادکست من حضور یافت، ما متوجه شدیم که هر دو طرفدار همدیگر هستیم. از آن زمان به بعد چند باری همدیگر را ملاقات کردیم. ما در مورد تمایل خود به همکاری با هم صحبت کردیم و حالا او در OD حضور دارد.»

البته کوجیما تأکید کرد که او به عنوان بازیگر در این بازی ایفای نقش نخواهد کرد، بلکه جوردن پیل در پروسه خلاقانه ساخت OD دخیل خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که اگر در این خصوص اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد، «در دردسر خواهد افتاد». خالق متال گیر همچنین در صحبت‌های خود گفت که چهره‌های بزرگ دیگری نیز در این پروژه حضور دارند و اگر لیست تمام افراد حاضر در OD اعلام شود، باعث شگفتی طرفداران خواهد شد. کوجیما گفته: «هنگامی که این افراد رونمایی شوند، اسم من را کاملا از یاد خواهید برد.»

هنوز جزئیات بیشتری از بازی OD اعلام نشده، اما کوجیما وعده داده که به‌مرور زمان اطلاعات بیشتری را از این عنوان مرموز به دست طرفداران برساند. OD با همکاری Xbox Game Studios و مایکروسافت ساخته می‌شود و در زمان نامشخصی منتشر خواهد شد. اودو کی‌یر، هانتر شیفر و سوفیا لیلیس برخی از هنرپیشه‌هایی هستند که تاکنون حضورشان در این پروژه تأیید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا