اخبار بازی

استودیو Obsidian از چهار پروژه جدیدی که در دست توسعه دارد می‌گوید

استودیو Obsidian

مدیرعامل استودیو Obsidian آقای Feargus Urquhart در مصاحبه جدید با وب سایت Game Informer اطلاعات تازه‌ای درباره بازی The Outer World، عنوان نقش آفرینی و علمی تخیلی تیم که پس از خریداری شدن آن‌ها توسط شرکت مایکروسافت معرفی شد، ارائه داد. علاوه بر این، وی اعلام کرد آن‌ها حدود چهار تیم در استودیو دارند که مشغول توسعه پروژه‌های متفاوتی بوده و حتی این بازیساز خلاق، در حالی که هنوز تاریخ عرضه بازی خود را اعلام نکرده، به فکر خلق دنباله‌ای برای آن است.

Urquhart اظهار داشت: «در حال حاضر، ما یک تیم داریم که در حال توسعه The Outer Worlds است که عنوان مذکور در رأس تمرکز قرار دارد. سپس یک تیم کوچک‌تر وجود دارد که درحال پایان دادن به مسائل مربوط به Pillars of Eternity بوده و بعد از آن‌ها، دو تیم دیگر نیز مشغول کار است. هدف ما از تأسیس همچین شرکتی، ساخت عناوینی مثل ToW  بود. این علتی بود که ما کار خود را در استودیو Black Isle آغاز و سپس با Interplay ادامه دادیم. این دقیقاً علتیست که ما هر دو استودیوی ذکر شده را ترک کردییم. با این وجود که قصد رها کردن فرنچایز Fallout و جدایی از جایی که باعث رشدمان در صنعت بازی سازی شد را نداشتیم اما این کار را کردیم چرا که هدف ما، ساخت عناوین نقش آفرینی بزرگ بود و ToW نیز  محصول همین هدف است. من خودم به تمام مسائل مربوط به این کار علاقه دارم. مسائلی همچون ساخت جهان‌هایی که برای سال‌ها می‌توان در آن‌ها سرگرم شد. بنده معتقدم که من جزء طرفداران کتاب‌های فانتزی و تخیلی به حساب می‌آیم، پس همه چیز باید به صورت سه گانه باشد!»

بر  اساس گفته‌های وی، که بیشتر روی The Outer Worlds و شرکت مایکروسافت متمرکز است، تصور ساخته شدن دنباله و یا حتی دنباله‌هایی برای عنوان مذکور سخت به نظر نمی‌رسد، حتی امکان دارد ساخت نسخه دوم این اثر هم اکنون آغاز شده باشد. Urquhart در ادامه اظهار بی اطلاعی از مالکیت این ip در آینده داشت و مطمئن نیست نسخه دوم در انحصار مایکروسافت باشد یا خیر، اما به طور کلی، باید منتظر دنباله برای این بازی باشیم.

بازی The Outer Worlds در  سال 2019 برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

نقد و بررسی Pillars of  Eternity II: Deadfire را از  دست ندهید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا