اخبار بازی

NowGamer : و GOW III بهترین گرافیکی که ما دیده ایم

سایت NowGamer در اظهار نظر جدید خود به نکات جالیی اشاره کرده است . نویسنده این سایت بعد از اشاره به اینکه نسخه نهایی در دستان آنهاست ( Review Copy ) با قاطعیت گفت که GOW III بهترین گرافیکی است که آنها تا به حال دیده اند .
روز به روز انتظار ها از GOW III زیاد می شود . تنها مدرکی که در دست هواداران بازی بودن نسخه دمو بود که در E3 سال گذشته به نمایش درآمد . سپس تصاویری از بازی منتشر شد که کسی آنها را جدی نمی گرفت تا اینکه چند روز پیش یک تریلر شگفت انگیز از بازی منتشر شد و در حالی که همه بر این باور بودند که تمام این تصاویر CG هستند Santa Monica به طور رسمی اعلام کرد که تریلر از صحنه های In game بازی بوده است ! واقعا غیر قابل باور است .
توسعه دهندگان و ناشران بازی – خدا نگاهشان دارد ! – عادت خاصی دارند که ماه ها قبل از عرضه بازی تصاویر کم ارزشی از بازی به نمایش میگذراند و سپس با یک نمایش خوب از بازی جواب انتظارات را می دهند . این نه تنها یک برجسته سازی برای GOW III نبود بلکه تصاویر قبلی این بازی نیز عالی و شگفت انگیز بودند . به همین خاطر انتظار ها از بازی بسیار بالا بود تا تریلری از بازی منتشر شد که نشان از روان بودن بازی ، گرافیک فوق العاده و میدان های بزرگ و حماسی بزرگ است که به کمک موتور قدرتمند بازی اجرا می شوند .

صرفا در چارچوب بصری ، GOW III توانسته است جایگاه اول را برای ما کسب کنید . منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا