اخبار بازی

Nordic Games همچنان در حال برنامه ریزی برای Darksiders، Red Faction و ….

چهار ماه از زمانی که Nordic Games مبلغ 4.9 میلیون دلار را صرف خرید برخی از بازی های THQ کرده است می گذرد. این کمپانی استرالیایی همچنان به دنبال تکمیل کارهای مالی می باشد و ما فعلا شاهد عنوان جدیدی از بازی های خریداری شده نخواهیم بود.
مسئول بخش تجاری و محصولات Nordic Games آقای Reinhard Pollice در Joystiq گفته اند: "بیشتر از آن چیزی که پیش بینی می شد زمان خواهد برد زیرا افراد زیادی در THQ نیستند. حدودا فقط 5 نفر الان حضور دارند و آنها هم یک سری مدیر و اعضای بخش مالی می باشند و برای همین چیزهایی که ما میخواهیم دریافت کنیم کمی مشکل ساز شده است. من به دفعات با آنها ملاقات دارم تا مطمئن شوم هر چیزی را که می خواهیم دریافت خواهیم کرد. "

آقای Pollice همچنین گفته اند که یکی از طرفداران THQ می باشند اما اعتقاد دارند این کمپانی استعداد های زیادی نظیر افراد تیم Red Faction را بیخود تلف کرده است. و این ip از اولیت کمتری نسبت به Darksiders برخوردار است. البته یک خبر خوب برای هوادارن Red Faction: کمپانی Nordic Games در حال مذاکره با افراد سابق Volition پیرامون اینکه با این فرانچیز چه کنند می باشد. فقط می توانیم امیدوار باشیم که یک بازی سبک MOBA نشود.
برای Darksiders ظاهرا بایستی چندسالی منتظر ماند. آقای Pollice گفته اند که با افراد Vigil Games پیرامون این بازی بحث کرده اند. مشکل اینجاست که بسیاری از عوامل مهم Darksiders هم اکنون در Crytek آمریکا حضور دارند.
آینده این فرانچیز ها به نظر شما چه خواهد شد؟
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا