اخبار بازی

Nordic: احتمالا Darksiders 3 را Crytek خواهد ساخت

Lars Wingefors مدیرعامل شرکت Nordic Games در مصاحبه با Eurogamer درمورد ادامه ساخت سری Darksiders و کار با شعبه آمریکایی استدیو Crytek گفت:

"ما یک توسعه‌ دهنده نیستیم. ما نمی‌توانیم ادامه یک بازی را بسازیم. ما به این توجه‌ داریم که یک تیم با استعداد برای توسعه این بازی پیدا کنیم. ما گزینه‌های زیادی را برای ساخت ادامه سری Darksiders داریم. در 24 ساعت گذشته نظرات زیادی داشتیم که نشان می‌داد طرفداران می‌خواهند توسعه بازی به خوبی پیش برود. بالاخره این بحث باید به یک نتیجه‌ای برسد."

Lars Wingefors از  Nordic Games درمورد درخواست همکاری استدیو آمریکایی Crytek که عده‌ای از افراد Vigil Games آن را تشکیل می‌دهند، برای ساخت ادامه Darksiders گفت:

"ما فعلا با Crytek آمریکا ارتباط داشته‌ایم. من بسیار تمایل دارم تا با آن ها کار را آغاز کنیم ولی باید گزینه درست و اصلی را پیدا کنیم. اگر آنان بتوانند دلایل خوبی برای ساخت یک ادامه خوب برای این بازی بیاورند، چرا ما نباید با آنان مذاکره کنیم؟ من احترام زیادی برای افراد این استدیو قایل هستم. آنان بازی‌های خوبی را ساخته‌اند. ولی من اطمینان دارم که سر آنان شلوغ است، همچین ساخت بازی طول خواهد کشید. Crytek آمریکا بیش از همه استدیو‌ها برای ساخت Darksiders III در الویت است زیرا آنان پتانسیل این کار را دارند. من این را می‌دانم که آنان بهترین اشخاصی هستند که می‌توانند ادامه این بازی را بسازند. خوب اگر استدیو دیگری بتواند کار بهتری ارایه دهد پس آنان باید قدم جلو بگذارند."

Lars Wingefors در خصوص مسایل مالی و آینده Darksiders گفت:
"ما 100 میلیون دلار بودجه برای ساخت بازی نداریم. ما نمی‌دانیم THQ چقدر برای Darksiders 2 بودجه داشته است. ما باید با توجه به بودجه خودمان راه حل بهتری را پیدا کنیم. من نگران این نیستم، اگر شما می‌توانید یک بازی بزرگ و یک ایده خوب را خلق کنید، من می‌توانم به خوبی یک راه حل برای این کار پیدا کنم.
ما می‌توانیم بیشتر مسایل را ساده و مقرون به صرفه تر کنیم، اگر خودمان را THQ فرض نکنیم. هیچ بازیی با میانگین نمرات 60 بازار فروش خوبی ندارد. از لحاظ تجاری باید بازی بسازیم که بتواند نمرات 80 و میانگین 90 را کسب کند تا در زمینه تجاری نیز موفق شود.
اگر سونی و مایکروسافت بگویند ما خواهان Darksiders هستیم، می‌توانیم
Darksiders 3  را برای PS4 و Xbox بعدی نیز عرضه کنیم. اگر Darksiders 3 منتشر شود اولین پلتفرم این بازی PC و اولین شبکه نیز Steam خواهد بود، زیرا از لحاظ تجاری و فروش بهتر است.
ولی طرفداران Darksiders فعلا نباید خود را برای انتشار نسخه جدیدی از این سری آماده کنند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا