اخبار بازی

بازی جدیدی از سری Titanfall در حال ساخت نیست

به‌تازگی مدیر عامل استودیو Respawn رسما اعلام کرده که در حال حاضر نسخه جدیدی از سری Titanfall در دست ساخت نیست.

بازی Titanfall

چند روز پیش دهمین سالگرد تأسیس استودیوی آمریکایی رسپاون بود. این استودیو تاکنون در کنار توسعه دو نسخه از سری تایتان فال، بازی‌های Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز منتشر کرده و به موفقیت‌های زیادی رسیده‌است.

نسخه دوم مجموعه تایتان فال که در سال 2016 عرضه شد، در بین طرفداران بازی‌های شوتر اول شخص از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما با توجه به برخی گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد این بازی با عرضه در میان غول‌هایی مانند Battlefield و Call of Duty، نتوانسته از لحاظ فروش انتظارات را برآورده کند.

با اینحال، برای مدتی نسخه سوم تایتان فال در دست ساخت بوده که استودیو رسپاون در نهایت به‌دلیل کار بر روی بازی Apex Legends، روند ساخت آن را متوقف کرد. حال در جشن دهمین سالگرد این استودیو، آقای Vince Zampella (مدیر عامل رسپاون) در صحبت‌های خود با IGN در خصوص نسخه سوم تایتان فال توضیحاتی را ارائه داده‌است: “در حال حاضر Titanfall 3 در حال توسعه نیست، اما همیشه به آن فکر می‌کنیم. شما می‌توانید ذره‌های کوچکی از تایتان فال را در گوشه و کنار دنیای Apex Legends ببینید. شخصا دوست دارم که در یک زمان به نوعی این سری را احیا کنیم. در آینده خواهیم دید که آیا می‌توانم این کار را انجام دهم یا خیر.”

با توجه به گفته‌های آقای زمپلا، به‌نظر می‌رسد حتی اگر هم نسخه جدیدی از سری تایتان فال ساخته شود، طرفداران باید برای مدتی منتظر بمانند. شما می‌توانید بررسی آخرین ساخته استودیوی رسپاون یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را هم‌اکنون از بازیسنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. کلا اسم EA که میاد ملتُ یاد فحش هایی که بلدن میندازه 😀

    درسته که خیلی ها نمیدونستن نسخه دوم کمپین داره وبا ذهنیت نسخه اول رفتن سمتش.
    مطمئنا اینجا بازاریابی و معرفی درست میتونست واقعا کمک کنه که بازی بیشتر بفروشه.

    من جفت بازیها رو پیش خرید کردم، شماره اول که کمپین هم نداشت از بتا تا مدت ها بعد انتشار، کلی باهاش حال کردم.
    TF2 اصلا و ابدا بازی بازی بدی نبود و نیست ولی اندازش همینه که دیدیم.
    نمیخوام با فاجعه ای مثل Anthem مقایسه کنم ولی EA و بایوور همه کاری که باید میکردن انجام دادن ولی نتیجش رو دیدیم.
    TF2 بدون اون تو بوق و کرنا کردن ها و… اینقدر پلیر جذب کرده، قابل تحسین هست ولی میخوام بگم اگر نحوه تبلیغات، تغییر زمان انتشار و همه چی اونجور که باید میبود، باز هم تفاوت خیلی خاصی نسبت به الان نمیکرد(از لحاظ پلیر میگم).
    همه بازیها که ساخته نمیشن که فروش چند10 میلیونی کنن، یکسری ساخته میشن که بیان کارشونو بکنن و برن، من تایتانفال از این دست میبینم.

  2. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4760687, member: 7597″]
    دقیقا به این مطلب اشاره نکردم، چون نمیتونه خیلی دخیل باشه.
    بازی اونقدر طرفدار نداشت/نداره که بخواد به آی پی اصلی ریسپاون تبدیل بشه.
    انتشار همزمان با بتلفیلد و… بهانست، خیلی زمان داشت که بخواد موفق باشه.
    چطور بازیهای دیگه که انتشار وحشتناک داشتن بعدها موفق میشن، نمونش BF 4.
    حالا میگیم اون بتلفیلد بود، بازی های Early Access با طرفدارهای ناچیز، گاها زیر 100تا شروع میکنن و به میلیون میرسن چطور؟

    TF اگه زمان انتشارش حتی 2ماه قبل و بعدش هیچ بازی دیگه ای هم منتشر نمیشد، خیلی وضعیت متفاوتی نسبت به الان نمی داشت.
    بنظر من کار درستی کردن که بهش استراحت دادن، حالا دوباره با تغییراتی برمیگردوننش و یا روی بازی دیگه ای برنامه ریزی میکنن.
    [/QUOTE]
    تا جایی که یادمه غیر از ریلیز بدش مارکتینک درست و حسابیی هم واسش نبود، لابد دلیلی داره که هنوز اسم تایتان فال میاد همه فحش EA میدن دیگه 😀
    وگرنه Apex دقیقا کپی پیست همون گیم پلی (تا حدودی کند تر و بدون وال رانینگ) EA میلیونی واسش خرج کرد، کلی استریمرو اسپانسر کرد که روز اول رکورد تویچو بزنه و اگه اشتباه نکنم همون هفته اول به 25 میلیون و تا آخر ماه به 50 میلیون پلیر رسید (دقیقا هم اندازه Call of duty Warzone که صد برابر اسم شناخته شده تری هست نسبت به یک آی پی جدید)

    حالا تایتان فال 2 ـم بازیی هم نیست بگی معمولی بوده به چشم نیومده 😀 متا 89 با کمپین بسیار خلاقانه و عالی همراه با مولتی پلیر بسیار فست و فان حیف بود خداییش.

  3. [QUOTE=”game.fun, post: 4760436, member: 42470″]
    قبلنا بازی مساختن میگفتن! جدیدن بازی نمیسازن هم اعلام میکنن …
    [/QUOTE]
    پیجای ریسپاونو چک کنین همه دارن خودکشی میکنن سر تایتان فال 3 واسه همین هی اعلام میکنن در حال ساخت نیست 😀 تا موقعی Apex Legends اینقد درآمد زایی واسشون داره فک نکنم برن سمت تایتان فال مگه اینکه در آینده که پلیراش بریزه کاری کنن، از اون طرف استار وارزم خبرای نسخه دومش هست دیگه هیچی.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا