اخبار بازی

بنیانگذار Schell Games معتقد است ماکروسافت نیازی به عجله برای VR ندارد

جسی شل، بنیانگذار استودیو Schell Games، به طرفداران ماکروسافت اطمینان داده است که برنامه‌ی VR این شرکت جای نگرانی ندارد.

قسمت جدید Inside Xbox

با نزدیک‌شدن به عرضه نسل بعدی کنسول‌ها، شایعات درباره‌ی ویژگی‌های آن‌ها افزایش یافته است. فیل اسپنسر به تازگی گفته بود که ماکروسافت برروی واقعیت مجازی تمرکز نخواهد کرد و این خبر کسانیکه منتظر VR برروی Xbox Series X بودند را ناامید کرد. ولی حالا جسی شل توضیح داده است که چرا این موضوع نباید نگران‌کننده باشد.

شل توضیح داده است که شرکت‌هایی مانند ماکروسافت دلیلی برای عجله ندارند، آن‌ها میتوانند صبر کنند و ببینند که چه اتفاقی می‌افتد و براساس آن حرکت بعدی خود را برنامه‌ریزی کنند. شل در ادامه استراتژی شرکت اپل را مثال زده و اضافه کرده است که اپل به سمت نوآوری و اختراع نمیرود بلکه نسخه‌ی بهتری از چیزی که بقیه ساخته‌اند را میسازد.

با عرضه موفق بازی‌های مانند Half Life Alyx، بسیاری واقعیت مجازی را به عنوان آینده بازی‌ها در نظر گرفته‌اند. در حال حاضر ماکروسافت از واقعیت افزوده برروی PC پشیتبانی میکند و اگر VR به موفقیت خود ادامه دهد، آمدن این تکنولوژی به Xbox شگفت‌آور نخواهد بود. اگرچه ماکروسافت در زمینه VR پیشتاز نیست اما با رو آوردن به این زمینه در زمان مناسب میتواند سود عظیمی را کسب کند.

استودیو Schell Games عرضه بازی‌های تحسین‌شده‌ای مانند Until You Fall، I expect you to die و Seat of Power برای هدست‌های واقعیت مجازی PC و PS VR تجربه‌ی کافی برای این بخش از صنعت بازی را پیدا کرده‌ است و مخالفت با صحبت‌های بنیانگذار این استودیو سخت به نظر میرسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا