اخبار بازیکامپیوتر

نسخه اول و دوم بازی No More Heroes برای PC منتشر می‌شوند

بازی No More Heroes در کنار دنباله آن یعنی بازی No More Heroes 2: Desperate Struggle در تاریخ 9 ژوئن (19 خرداد) برای استیم منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی‌های No More Heroes

شرکت Xseed Games اعلام کرده که قیمت هر نسخه 19.99 دلار خواهد بود و خریداران هر بازی در هفته اول عرضه، 10 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد. نسخه رایانه‌های شخصی هر دو نسخه قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از 60 فریم، رزولوشن HD و استیم کلاود را در بر دارند.

چند ماه پیش هر دو بازی No More Heroes توسط ESRB برای PC لیست شده بودند، اما در هر صورت سازندگان تصمیم گرفته‌اند که این معرفی را تنها چند روز قبل از عرضه اعلام کنند. نسخه اول و دوم بازی ابتدا به‌ترتیب در سال‌های 2007 و 2010 برای کنسول Wii منتشر شده بودند. پس از آن، هر دو بازی در سال 2020 به نینتندو سوئیچ آمدند و حال کاربران PC نیز می‌توانند از همین هفته، به تجربه بازی بپردازند.

استودیوی Grasshopper Manufacture در ابتدا در نظر داشت تا بازی No More Heroes 3 را در سال 2020 عرضه کند، اما زمان انتشار بازی به تعویق افتاد و حال این عنوان در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور 1400) برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا