اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی No More Heroes 3 پایان این مجموعه است

به‌تازگی سودا 51 با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که بازی No More Heroes 3 به سری خاتمه می‌دهد و پایانی بر این مجموعه محسوب می‌شود.با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی No More Heroes 3

نسخه سوم No More Heroes به‌تازگی عرضه شده و نقدهای نسبتا مثبتی را دریافت کرده. در همین حال، استودیوی Grasshopper Manufacture با انتشار بیانیه‌ای از طرف کارگردان بازی، گوئیچی سودا یا همان سودا 51، تأیید کرده که نسخه سوم آخرین شماره سری بوده و No More Heroes 3 پایان ماجراجویی‌های Travis Touchdown خواهد بود.

اولین نسخه سری No More Heroes ابتدا در سال 2007 برای Wii منتشر شد و خیلی زود توانست قشر خاصی از گیمرها را به‌خود جذب کند. نسخه دوم نیز در سال 2010 برای Wii ساخته شد و هر دوی آن‌ها در سال گذشته، بر روی نینتندو سوئیچ و سپس PC عرضه شدند. نسخه اسپین آف سری، یعنی Travis Strikes Again: No More Heroes هم در سال 2019 عرضه شد و اکنون نسخه سوم هم پس تجربه کردن یک تأخیر، بالاخره به دست طرفداران رسیده است.

بازی No More Heroes 3 هم‌اکنون به‌طور انحصاری برای نینتندو سوئیچ در دسترس است. در حال حاضر مشخص نیست که سودا 51 و تیم خود به سراغ ساخت چه نوع پروژه‌ای می‌رود، اما مطمئنا دیدن دنیای جدیدی که استودیوی Grasshopper Manufacture آن خلق خواهد کرد، برای طرفداران هیجان‌انگیز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا