اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی No More Heroes 3 به پلی استیشن، ایکس باکس و PC می‌آید

بازی No More Heroes 3 که سال گذشته برای سوئیچ عرضه شده بود، در پاییز امسال برای سایر کنسول‌ها و همچنین PC در دسترس خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی No More Heroes 3

شرکت XSEED Games که پیش از این در نشر پورت PC نسخه‌های اول و دوم سری نقش داشت، این‌بار هم به عنوان ناشر نسخه سوم را برای برای پلتفرم‌های جدیدی منتشر می‌کند. مطابق انتظار، این عنوان اکشن بر روی پلتفرم‌های جدید بهبودهایی را به‌خود خواهد دید که شامل «کیفیت بصری و نرخ فریم ارتقا یافته و همچنین لودینگ‌های سریع‌تر» می‌شود.

در حال حاضر بجز بازه زمانی پاییز، جزئیات بیشتری از تاریخ عرضه دقیق بازی مشخص نشده است. اما قیمت بازی برابر با 59.99 دلار اعلام شده و به گفته شرکت XSEED Games، پیش‌خرید نسخه‌های فیزیکی از همین هفته آغاز می‌شود. همچنین نسخه Day 1 Edition در کنار دیسک بازی، مواردی مانند موسیقی‌های انتخاب‌شده‌ای از آلبوم بازی، یک آرت بوک با بیش از 70 صفحه آرت‌ورک، و یک پلاک موتور برای یادبود Santa Destroy را در بر دارد.

بازی No More Heroes 3 در زمان نامشخصی از پاییز برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس  منتشر خواهد شد. شایان ذکر است که مدتی پس از انتشار No More Heroes 3 بر روی نینتندو سوئیچ، توسعه‌دهنده بازی یعنی استودیوی Grasshopper Manufacture توسط شرکت NetEase خریداری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا