اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی No Man’s Sky به نینتندو سوئیچ می‌آید

در حالی که حدود 6 سال از عرضه عنوان No Man’s Sky می‌گذرد، این بازی در تابستان آینده بالاخره بر روی نینتندو سوئیچ نیز در دسترس خواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی No Man's Sky

از کنسول نینتندو سوئیچ همواره به عنوان بهشت بازی‌های مستقل یاد می‌شود، اما تا پیش از این، به‌طور عجیبی یکی از بزرگ‌ترین عناوین مستقل چند سال اخیر یعنی بازی No Man’s Sky برای آن عرضه نشده است. سازندگان پس از شروع نه‌چندان موفقی که با این عنوان شبیه‌ساز فضایی داشتند، به‌طور قابل توجهی تجربه بازیکنان را بهبود دادند و محتویات مختلفی را برای آن عرضه کردند.

حالا استودیوی Hello Games در طول برنامه Nintendo Direct اخیر، رسما اعلام کرده که دارندگان نینتندو سوئیچ نیز می‌توانند از تابستان آینده به تجربه بازی No Man’s Sky بپردازند. در طول این چند سال، آپدیت‌ها و محتویات زیادی به بازی اضافه شده که نسخه نینتندو سوئیچ تمامی آن‌ها را در بر خواهد داشت.

بازی No Man’s Sky در زمان نامخشصی از تابستان بر روی نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. این عنوان در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا