اخبار بازی

خالق بازی No Man’s Sky از پروژه بزرگ بعدی خود می‌گوید

با اینکه عرضه بازی No Man’s Sky در سال 2016 بسیاری از طرفداران را ناامید کرد، اما سازندگان رفته رفته وضعیت این عنوان را با انتشار محتوا و بروزرسانی‌های مختلف بهبود بخشیدند. حال استودیو Hello Games کار بر روی عنوان جدیدی را آغاز کرده که موسس استویو یعنی آقای Sean Murray کمی در مورد آن صحبت کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی No Man's Sky

او در مصاحبه خود با پالیگان عنوان کرد که پروژه بعدی Hello Games، یک بازی بزرگ و جاه‌طلبانه همانند No Man’s Sky است. تعداد اعضای این استودیو اکنون به 26 نفر رسیده که 23 نفر از آن‌ها مشغول کار بر روی این پروژه هستند. همچنین گروهی از این افراد به پشتیبانی از No Man’s Sky ادامه می‌دهند. جالب است بدانید بازی The Last Campfire که چند روز پیش عرضه شد، توسط 3 نفر باقی مانده خلق شده‌است.

همچنین Murray در ادامه گفت که هنوز درباره نحوه نمایش دادن بازی جدید استودیو تصمیم نهایی را نگرفته‌است. یکی از دلایلی که No Man’s Sky در زمان عرضه با واکنش‌های منفی شدیدی مواجه شد، این بود که تریلرهای عرضه شده برای بازی با ورژن نهایی تفاوت‌های زیادی داشت. با اینکه Murray اعتراف می‌کند که نمایش‌های بزرگ قبل از عرضه No Man’s Sky برای پیدا کردن مخاطب سودآور بوده‌است، اما او معتقد است با نیمی از توجهات رسانه‌ای که بازی دریافت کرد نیز می‌شد به موفقیت رسید.

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر مشخص نیست که نمایش پروژه جدید Hello Games بی سر و صدا و آرام خواهد بود و یا به شیوه نمایش‌های No Man’s Sky بزرگ شباهت خواهد داشت؛ اما Sean Murray به این نکته اشاره کرد که پس از عرضه No Man’s Sky اعضای تیم بابت واکنش‌های منفی وضعیت روحی و روانی بدی داشته‌اند و او هرگز نمی‌خواهد که دوباره چنین اتفاقی بیافتد. در هر صورت، با توجه به صحبت‌های او به‌نظر می‌رسد باید برای معرفی این پروژه تا مدتی منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا