اخبار بازی

NIS America دیگر با Atlus همکاری نخواهد کرد

مدیر عامل شرکت «NIS America»، آقای «Takuro Yamashita» از قطع رابطه این شرکت با ناشر و سازنده معروف ژاپنی، «Atlus»، خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.
 

شرکت «نیس آمریکا» که پیش‌تر در انتشار عناوین معروف شرکت «اتلوس» در اروپا با این ناشر همکاری کرده بود، حال رابطه خود را با این شرکت قطع کرده است.

 

آقای «تاکورو یاماشیتا» دلیل این تصمیم را دشوار شدن شرایط کار با شرکت «اتلوس» پس از خریداری آن توسط «سگا»، اعلام کرده است. ایشان سخنان زیر را پیرامون این قطع رابطه به سایت «MCV» گفتند.

 

«نزدیک به ۱۰ روز پیش ما رابطه خود با «اتلوس» را در اروپا و آمریکا قطع کردیم.

 

پس از خریداری این شرکت توسط «سگا»، «اتلوس» برای انتخاب ناشر عناوین خود در اروپا بسیار سخت‌گیر شد. آن‌ها همیشه ناشر خود را بر اساس بیشتر بودن میزان مبلغ اولیه دریافتی از آن‌ها (این مبلغ بدون در نظر گرفتن میزان فروش عنوان مورد بحث و در ابتدای قرارداد به «اتلوس» داده می‌شود) انتخاب کرده و اینکار را به صورت عنوان به عنوان انجام می‌دادند. (قرارداد به صورت کوتاه مدت و تک عنوانه نوشته می‌شده و نه یک همکاری بلند مدت)

(به همین دلیل) من متوجه شدم که ایجاد یک رابطه برابر میان «نیس آمریکا» و «اتلوس» به کاری بسیار دشوار بدل شده است.

 

«اتلوس» و عناوین اروپایی آن‌ها به توسعه و رشد «نیس آمریکا» در مناطق اروپا و آمریکا کمک زیادی کرده‌اند. من دوست دارم برای این موضوع از آنان قدردانی کنم.»

 

از جمله عناوین منتشر شده «اتلوس» توسط «نیس آمریکا» در اروپا، می‌توان به «پرسونا ۴ گلدن» و «پرسونا کیو» اشاره کرد. لازم به ذکر است، که این قطع همکاری فقط به عدم انتشار عناوین «اتلوس» توسط «نیس آمریکا» در اروپا ختم نشده و از این پس عناوین «نیس آمریکا» نیز که پیش‌تر توسط «اتلوس» در آمریکا منتشر می‌شدند، باید به دنبال ناشر جدیدی باشند.

 

با نزدیک شدن به زمان عرضه «پرسونا ۵» که یکی از بزرگترین عناوین تاریخ شرکت «اتلوس» خواهد بود، باید منتظر ماند و دید که این شرکت پس از قطع رابطه با «نیس آمریکا» چه تدبیری برای نسخه اروپایی این عنوان می‌اندیشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا