اخبار بازی

سری بازی Nioh به نقطه استراحت خود رسیده است

اینطور که به‌نظر می‌رسد، حداقل برای مدتی نسخه جدیدی از سری Nioh منتشر نخواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Nioh 2

در سال‌های اخیر بازی‌های سولز-لایک مختلفی عرضه شده‌اند. یکی از موفق‌ترین آن‌ها، سری Nioh به‌شمار می‌رود که دنباله آن در اوایل سال 2020 منتشر شده بود. اما استودیو Team Ninja پس از عرضه DLCهای مختلف برای هر دو نسخه، قصد دارد به سری Nioh استراحت دهد.

کارگردان هر دو نسخه از سری یعنی آقای Fumihiko Yasuda، به‌تازگی با مجله مشهور فامیتسو مصاحبه‌ای داشته است. هنگامی که از او در خصوص کلمه کلیدی‌اش برای سال 2021 سوالی پرسیده شد، یاسودا در پاسخ گفت:

“سال انتقال. مدت طولانی7 سال توسعه سری Nioh به نقطه استراحت خواهد رسید. همچنین چند پروژه دیگر وجود دارند که روند توسعه آن‌ها در سال 2021 به‌طور کامل شروع خواهد شد. من برنامه دارم تا شیوه توسعه خود را جهت هماهنگ شدن با شیوه زندگی متغییر خود تغییر دهم و بر روی عناوین جدید متمرکز شوم.”

البته که این لزوما به معنی پایان یافتن سری Nioh نیست، اما با توجه به صحبت‌های آقای یاسودا احتمالا تا چند سال خبری از نسخه جدید نخواهد بود. شایان ذکر است که در فوریه سال آینده Nioh Collection که شامل نسخه ارتقا یافته Nioh و Nioh 2 خواهد بود، برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. همچنین تیم نینجا اعلام کرده که نسخه کامپلت ادیشن بازی Nioh 2 نیز در همان تاریخ ذکر شده برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. چه کار خوب و هوشمندانه‌ای
    بعد از بازی کردن نسخه دوم کاملا مشخص بود که نیاز به یه استراحت طولانی داره. سیستم مبارزات بازی اضافات خوبی داشت که گیم‌پلی رو لذتبخشتر میکردن اما تو باقی موارد هیچ تغییر خاصی احساس نمیشد. ۱۰۰ساعت وقت گذاشتم براش و بعد از اتمام بازی دیگه دلیلی برای ادامه دادنش نداشتم. IP خیلی خوب و دوس داشتنی هستش و این تصمیم میتونه خیلی به نفعش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا