اخبار بازی

فهرست عناوین رایگان PlayStation Plus برای نوامبر 2019 اعلام شد

PlayStation Plus برای نوامبر

به مانند ماه‌های گذشته و با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه اکتبر، شرکت سونی فهرست عناوین رایگان PlayStation Plus برای نوامبر 2019 را اعلام کرد تا کاربران این سرویس بدانند برای ماه آینده چه عناوینی را به طور رایگان می‌توانند به بازی‌های دیجیتالی کنسول PlayStation 4 خود اضافه کنند.

فهرست عناوین رایگان PlayStation Plus برای نوامبر 2019 بسیار خوب و قابل توجه به نظر می‌رسد. اولین عنوان لیست، بازی Nioh بوده که در سال 2017 توسط شرکت Koei Tecmo عرضه شد. وظیفه توسعه این اثر تحسین شده برعهده استودیو Team Ninja بوده و ساخته آن‌ها، گیم‌پلی و ساختاری هم‌چون عناوین Souls در مقابل مخاطب قرار می‌دهد. ناگفته نماند نسخه دوم این بازی هم در حال تولید بوده که برای انتشار در تاریخ 13 مارچ سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

دومین بازی با توجه به ساختار و ذات وحشت – بقا خود، انتخاب مناسبی برای ماه اکتبر و رویداد هالووین به شمار می‌رفت حال آن‌که رایگان شدن آن برای ماه نوامبر هم استقبال مخاطبین را به دنبال خواهد داشت. بازی Outlast 2 ساخته استودیو Red Barrels اگرچه به مانند نسخه اول آن‌چنان نتوانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند اما هم‌چنان هم برای افرادی که به دنبال تجربه اثری در ژانر وحشت هستند و تاکنون این عنوان را بازی نکرده‌اند بهترین انتخاب محسوب می‌شود. عناوین اشاره شده از روز سه‌شنبه مورخ 5 نوامبر برابر 14 آبان به صورت رایگان در دسترس مشترکین PS Plus قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا