اخبار بازی

فروش بازی Nioh 2 به 1 میلیون نسخه رسید | عرضه محتویات جدید در تابستان

استودیو Team Ninja به‌تازگی اطلاعات جدیدی را در خصوص فروش بازی Nioh 2 منتشر کرده و به‌نظر می‌رسد این عنوان، در طی 2 ماه اول عرضه خود فروش خوبی را تجربه کرده‌است.

بازی Nioh 2

استودیو Team Ninja به‌طور رسمی اعلام کرد که بازی Nioh 2 تاکنون بیش از 1 میلیون نسخه فروخته‌است. برای جشن رسیدن به این رقم و تشکر از طرفداران، محتوای جدیدی در قالب بروزرسانی 1.09 برای بازی منتشر شد که حاوی چند مرحله جدید است و همچنین قابلیت Photo Mode را نیز به بازی اضافه می‌کند.

کارگردان Nioh 2 یعنی آقای Tom Lee، با انتشار پستی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرد Photo Mode افزوده‌شده به بازی شامل قابلیت‌های فراوانی مانند چرخش دوربین، تنظیم جهت نور، فیلترهای مختلف و موارد این‌چنینی می‌شود. همچنین 9 مرحله جدید که شامل Sub missions و Twilight missions می‌شوند نیز هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس هستند که چالش‌های زیادی را برای بازیکنان به‌همراه می‌آورند.

در کنار محتویات رایگان منتشر شده، آقای Lee اعلام کرد که سه DLC بزرگ طی ماه‌های آینده برای بازی عرضه خواهند شد. دی ال سی اول، The Tengu’s Disciple نام دارد که در کنار محتوای داستانی اضافه، درجه سختی، باس‌فایت و مهارت‌های جدیدی را شامل خواهد بود. این DLC که یک سلاح منحصر بفرد جدید را نیز به بازی اضافه خواهد کرد، در تاریخ 30 جولای منتشر می‌شود.

همچنین کارگردان بازی این قول را داد که تیم سازنده به‌طور نزدیکی بازخورد طرفداران را دنبال می‌کند و در زمان مناسب، بروزرسانی‌های مختلفی برای بازی عرضه خواهد شد. با اینحال، جزئیات بیشتری از دو DLC دیگر اعلام نشد و به‌نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات در مورد محتویات آن‌ها، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

بازی Nioh 2 در تاریخ 12 مارچ عرضه شد و هم‌اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا