اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

فروش بازی Nioh 2 از 2.5 میلیون نسخه عبور کرد

در حالی که کمتر از دو سال از عرضه بازی Nioh 2 برای پلی استیشن 4 می گذرد، این بازی موفق شده تا عملکرد قابل قبولی را از نظر فروش ثبت کند.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Nioh 2 ساخته Team Ninja که از خوش ساخت ترین بازی های سبک هک اند اسلش به شمار می رود، همچنان به عملکرد خوب خود در بازار ادامه می دهد. ناشر بازی یعنی Koei Tecmo به تازگی در توییتر اعلام کرد که فروش جهانی بازی تا کنون از 2.5 میلیون نسخه عبور کرده است. آخرین بار در آوریل 2021 این بازی موفق شده بود تا دو میلیون نسخه را به فروش برود که این موضوع حاکی از فروش 500 هزار نسخه ای بازی از آن زمان تا کنون است.برای مشاهده بررسی بازی Nioh 2 کلیک کنید.

این بازی که ادامه دهنده داستان نسخه اصلی است (اگرچه برخی از قسمت‌های داستان قبل از داستان بازی اول اتفاق می‌افتند)، داستان یک قهرمان جدید Hide را روایت می کند که نیمه یوکای است و در ژاپن عصر سنگوکو به دنبال ماجراجویی و شکار یوکای است، اما در این میان دائماً با آنتاگونیست بازی یعنی کاشین کوجی برخورد می کند.

Nioh 2 علاوه بر حفظ حس مطلوب و هیجان انگیز مبارزات هک اند اسلش نسخه قبلی خود، فرم های جدیدی از Yokai را همراه با انواعی از استراتژی های جدید برای مبارزه به این سری افزوده است.این بازی همچنین از زمان انتشار چندین به روز رسانی رایگان و سه بسته DLC پولی تا کنون دریافت کرده است و در سال گذشته هم نسخه ای از آن با عنوان Nioh Collection که شامل مجموعه دو نسخه این سری است، برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی عرضه شد.

بازی Nioh 2 هم اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا