اخبار بازی

اطلاعات تازه‌ای از کنسول بعدی Nintendo لو رفت، عرضه در نیمه دوم 2024

گزارش جدید رسانه VGC به عرضه کنسول بعدی شرکت Nintendo در نیمه دوم سال 2024 اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Nintendo

با توجه به اینکه نینتندو سوئیچ وارد هفتمین سال از چرخه خود شده، طی ماه‌های اخیر شایعات مختلفی از کنسول نسل بعدی نینتندو به‌گوش رسیده است. اکنون رسانه VGC نیز در گزارشی تازه، اطلاعات تازه‌ای را در خصوص روند توسعه این کنسول به اشتراک گذاشته است.

طبق این گزارش، کنسول بعدی نینتندو نیز همانند سوئیچ قابل حمل خواهد بود و از کارتریج‌ها استفاده خواهد کرد. گفته شده که برخلاف آخرین مدل سوئیچ، کنسول جدید به‌جای صفحه نمایش OLED، از یک صفحه نمایش LCD بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد نینتندو تصمیم گرفته تا با توجه حافظه داخلی ارتقا یافته کنسول جدید و همچنین پایین نگه داشتن هزینه ساخت آن، از صفحه نمایش OLED استفاده نکند.

منابع رسانه VGC همچنین مدعی شده‌اند که این کنسول برای عرضه در نیمه دوم سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. نینتندو در نظر دارد تا با انتخاب این بازه زمانی برای عرضه، از مشکلات کمبود موجودی که حسابی گریبان‌گیر PS5 و Xbox Series X|S شدند جلوگیری کند. البته گفته شده شرکای کلیدی نینتندو از همین حالا کیت توسعه کنسول بعدی را دریافت کرده‌اند.

در پایان VGC اشاره کرده که جزئیاتی مانند پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از عناوین نسل‌های قبلی نامعلوم است. نینتندو پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد از روان بودن انتقال سوئیچ به کنسول بعدی اطمینان حاصل کند، با این وجود قابلیت پشتیبانی از بازی‌های سوئیچ بر روی کنسول بعدی همچنان تأیید یا تکذیب نشده است. همچنین تعدادی از توسعه‌دهندگان ترد پارتی گفته‌اند که پشتیبانی از بازی‌های سوئیچ، می‌تواند نگرانی‌هایی را برای فروش نرم‌افزاری عناوین بر روی کنسول بعدی نینتندو به همراه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا