اخبار بازی

کنسول Nintendo Switch پرفروش‌ترین کنسول ماه سپتامبر در آمریکا بوده

پرفروش‌ترین کنسول ماه سپتامبر

با انتشار اطلاعات جدید توسط گروه NPD مشخص شد پرفروش‌ترین کنسول ماه سپتامبر در آمریکا باری دیگر کنسول Nintendo Switch بوده است. امری که دیگر جای تعجب نداشته و کنسول هیبریدی شرکت نینتندو برای چندمین ماه است که در آمریکا تعداد واحد بیشتری به نسبت PlayStation 4 و Xbox One به فروش می‌رساند.

علاوه‌بر پرفروش‌ترین کنسول ماه سپتامبر مت پیسکاتلا تحلیل‌گر گروه NPD هم‌چنین تایید کرد که Switch هم‌چنان پرفروش‌ترین کنسول در آمریکا از نظر آمار فروش از ابتدای سال تا تاریخ کنونی باقی مانده است. با توجه به این موضوع که پلتفرم نینتندو هنوز در سال‌های نسبتا ابتدایی انتشار خود قرار دارد و از طرفی دیگر PS4 و Xbox One به انتهای طول عمر خود می‌رسند مشاهده چنین عملکرد تجاری در این سه پلتفرم موجب شگفتی چندانی نمی‌شود.

ناگفته نماند فروش کنسول و سخت‌افزار در ماه سپتامبر 2019 در آمریکا تا میزان 240 میلیون دلار کاهش یافته و حاکی از افت 22 درصدی است. فروش سخت‌افزار از ابتدای سال تا تاریخ کنونی نیز تا میزان 1.9 میلیارد دلار کاهش یافته که ریزش 21 درصدی را به نمایش می‌گذارد. کنسول Nintendo Switch تنها کنسولی است که هم برای ماه سپتامبر و هم برای کل سال 2019 با افزایش فروش سالیانه همراه شده است. مدتی پیش هم بود که اعلام شد فروش این کنسول در آمریکای شمالی از 15 میلیون نسخه عبور کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا