اخبار بازینینتندو سوییچ

آپدیت جدید نینتندو سوئیچ قابلیت ارسال اسکرین شات و ویدئو به موبایل را اضافه می‌کند

شرکت Nintendo آپدیت جدیدی را برای نینتندو سوئیچ منتشر کرده که چند قابلیت مفید و مهم را به این کنسول اضافه می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Nintendo Switch

بزرگ‌ترین قابلیت جدیدی که اضافه شده، امکان به‌اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدئوهای خود از روی نینتندو سوئیچ به موبایل است. اینکار از طریق اسکن کردن یک کد QR انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید اسکرین شات و ویدئوهای خود را از طریق USB به رایانه شخصی خود انتقال دهید.

آپدیت 11.0 بخش جدیدی به‌نام “ترندینگ” را به صفحه کاربر اضافه می‌کند. در بخش ترندینگ، می‌توانید بازی‌هایی که دوستانتان مشغول تجربه آن هستند را مشاهده کنید. آپدیت جدید برای راحتی کار، گزینه دسترسی به سرویس‌های Nintendo Switch Online را به هوم اسکرین اضافه کرده است. اگر اکانت خود را بر روی بیشتر از یک کنسول لینک کرده باشید، از حالا سیو بک‌آپ شما بر روی همه دستگاه‌ها به‌طور اتوماتیک از طریق فضای ابری دانلود خواهد شد.

قابلیت مهم دیگری که اضافه شده، امکان جایگذاری و عوض کردن کلیدها است. کاربران بجز کلید هوم، کلید پاور، کلید Sync و ولوم، می‌توانند سایر دکمه‌ها را به دلخواه جابجا کند و تغییر دهند.

قابلیت اولویت‌بندی دانلودها نیز اضافه شده و به مناسبت سی و پنجمین سالگرد Super Mario Bros. دوازده آیکون جدید در دسترس قرار گرفته. آپدیت 11.0 از هم‌اکنون برای دارندگان Nintendo Switchدر دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا