اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Nintendo Switch Sports معرفی شد

در جریان رویداد Nintendo Direct که اخیرا برگزار شد، نینتندو از بازی Nintendo Switch Sports رونمایی کرد که به نوعی نسخه جدیدی از Wii Sports برای کنسول فعلی این شرکت یعنی نینتندو سوییچ است. جالب است بدانید بازی Wii Sports پر فروش ترین بازی انحصاری و چهارمین بازی پرفروش تاریخ است.

nintendo switch sports

در این بازی با حالت‌های جدید و مسابقات ورزشی بیشتر و متنوع روبرو هستیم که بعضی از آنها مانند بولینگ و تنیس از نسخه‌های قبل حفظ شده‌ و بعضی از آنها مثل فوتبال و بدمینتون قرار است برای اولین بار در این نسخه قابل بازی باشند. قطعا باید انتظار داشته باشیم این بازی همانند نسخه قبلی خودش، دارای گیم پلی درخشانی باشد. در این بازی نیز می‌توانید با دوستانتان به صورت آنلاین رقابت کنید و این تجربه ورزشی و هیجان انگیز را به اشتراک بگذارید.

بازی Nintendo Switch Sports قرار است در 29 آوریل سال جاری با شش حالت بازی اولیه به همراه بخش مولتی‌پلیر عرضه شود، برای آزمایش سرورهای بازی، نینتندو قبل از انتشار رسمی میزبان یک تست آنلاین خواهد بود که به کمک طرفداران تمام بخش‌ها را بررسی کنند.

شش ورزش تایید شده که در بازی Nintendo Switch Sports حضور دارند عبارتند از: تنیس، بولینگ، شمشیر بازی، فوتبال، بدمینتون و والیبال. همچنین تاییده شده در پاییز 2022 نینتندو یک DLC رایگان به بازی اضافه خواهد کرد که شامل ورزش گلف خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا