اخبار بازی

احتمال عرضه کنسول Nintendo Switch Pro در سال 2020

گزارش ها و پیش بینی های جدید حاکی از انتشار مدل جدید کنسول سوئیچ در سال 2020 است.

بار دیگر گزارش های جدید، شایعاتی را مبنی بر انتشار  نسخه Pro کنسول Nintendo Switch در سال 2020 منتشر کرده اند. اما، در حالی که تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست، از سال گذشته برخی گزارش ها از وجود نسخه Pro خبر میدهند.

براساس منابعی از یک شرکت زنجیره ای، وب سایت تایوانی Digitimes گزارش داده است که یک مدل جدید کنسول Switch برای تولید انبوه در سه ماه نخست 2020 و انتشار در اواسط سال 2020 وارد بازار خواهد شد.

این گزارشات با پیش بینی های تحلیلگران همزمان است که یک مدل Switch Pro در اواخر سال جاری میلادی منتشر می شود ، و به این پیشگویی دامن می زند که یک مدل جدید Switch در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

آقای تاکاشی ماچزوکی (Takashi Mochizuki) نویسنده سایت وال استریت ژورنال، در آگوست سال 2019 از یک مدل جدید Switch خبر داده بود. این سایت گزارش داد که “نینتندو ایده هایی برای به روزرسانی بیشتر کنسول Switch دارد، تا عمر این پلتفرم را طولانی سازد.”

تحلیلگران تا حدودی در مورد اینکه آیا در سال 2020 یک مدل جدید Switch وجود خواهد داشت ، اختلاف نظر دارند ، چه رسد به اینکه یک مدل “Pro” قدرتمندتر وجود داشته باشد.

آقای سرکان توتو (Serkan Toto) مدیرعامل شرکت Kanten Games در گفتگو با سایت GamesIndustry.biz می گوید:

هیچ تردیدی در ذهن من وجود ندارد که نینتندو، کنسول Switch Pro را در سال 2020 عرضه میکند … به طور خاص ، من پشتیبانی از 4K ، اندازه کارتریج های بزرگتر و البته سخت افزار قوی تر را پیش بینی می کنم.

دیگر تحلیلگران مانند آقای پیرز هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls) مدیر تحقیقات و تحلیل بازی های ویدیویی از IHS Markit Technology می گویند:

با عرضه Switch Lite و Switch بهبود یافته، احتمال عرضه یک Switch قدرتمند تر به شدت کاهش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا