اخبار بازی

کنسول Nintendo Switch از فروش 10 میلیون واحدی در ژاپن عبور کرد

کنسول Nintendo Switch

با اعلام رسمی شرکت نینتندو، کنسول Nintendo Switch تا تاریخ سوم نوامبر از تعداد فروش 10 میلیون واحد در ژاپن عبور کرده است. به گفته این کمپانی بزرگ ژاپنی، آمار ارائه شده شامل فروش هر دو نسخه معمولی Switch و Switch Lite می‌شود که مورد دوم مدتی پیش در اواخر ماه سپتامبر در بازار عرضه شد.

 همان‌طور که پیش از این به حضورتان رساندیم در گزارش مالی اخیر منتشر شده، شرکت نینتندو اظهار کرد که فروش کنسول Nintendo Switch به تعداد 41.67 میلیون واحد رسیده است. از طرفی دیگر نسخه Switch Lite در عرض ده روز 1.95 میلیون نسخه فروخته است و اگرچه تاکنون فروش این نسخه در ژاپن هنوز به اشتراک گذاشته نشده اما هم‌چنان بسیار چشمگیر محسوب می‌شود. ناگفته نماند نسخه معمولی Switch یک به‌روزرسانی هم دریافت کرده که سبب افزایش طول عمر باتری آن شده است.

باقی سال مالی نیز برای نینتندو بسیار خوب به نظر می‌رسد چرا که این شرکت پیش‌بینی صورت گرفته مبنی بر فروش 18 میلیون واحدی از کنسول هیبریدی خود تا تاریخ 31 مارچ 2020 را حفظ کرده است. بازی Luigi’s Mansion 3 هم به تازگی عرضه شده و به بهترین لانچ Switch در سال 2019 در بریتانیا تبدیل شده. لازم به ذکر است بازی Pokemon Sword and Shield برای عرضه در تاریخ 15 نوامبر و بازی Animal Crossing: New Horizons برای عرضه در تاریخ 20 مارچ 2020 برنامه‌ریزی شده است و هر کدام از این عناوین می‌تواند به نینتندو برای رسیدن به فروش 18 میلیون واحدی Switch در سال مالی جاری کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا