اخبار بازینینتندو سوییچ
موضوعات داغ

از مدل OLED کنسول نینتندو سوئیچ رسما رونمایی شد

شرکت Nintendo بالاخره به شایعات چند ماه اخیر پایان داد و به‌طور رسمی مدل جدید 350 دلاری سوئیچ را معرفی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

مدل OLED کنسول نینتندو سوئیچ

کنسول Nintendo Switch (OLED Model) دارای صفحه نمایشی 7 اینچی OLED و یک پایه عریض قابل تنظیم است. گفته شده کیفیت صدای این مدل در هنگام حمل بهبود یافته و همچنین حافظه داخلی کنسول جدید، 64 گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این، مدل OLED همراه با کابل LAN عرضه می‌شود.

نینتندو از تاریخ عرضه این کنسول نیز رونمایی کرده و Nintendo Switch (OLED Model) در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) عرضه خواهد شد. به گفته نینتندو، طول عمر باتری مدل جدید که از تمام فهرست بازی‌های نینتندو سوئیچ پشتیبانی می‌کند، 9 ساعت خواهد بود که چیزی مشابه ورژن استاندارد است. اینطور که به‌نظر می‌رسد، بر خلاف شایعات قبلی خبری از پرفورمنس بهتر و پشتیبانی از رزولوشن 4K نیست و مدل جدید از سخت افزار سوئیچ استاندارد بهره می‌برد.

مدل جدید سوئیچ حدود دو سال بعد از Nintendo Switch Lite، در تاریخ 8 اکتبر به بازار می‌آید. نینتندو سوئیچ دو سال تمام است که چارت‌های فروش آمریکا را تصاحب کرده و با فروش 84.59 میلیونی خود تاکنون، رفته‌رفته به رکورد Wii که 101.63 میلیون واحد در سراسر جهان فروخت، نزدیک می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا