اخبار بازی

شکایت نینتندو از سازنده شبیه ساز سوییچ

نینتندو آمریکا علیه Tropic Haze، سازنده شبیه ساز محبوب کنسول سوییچ Yuzu، شکایت کرده است. در شکایتی که توسط سایت Game File مشاهده شد، نینتندو استدلال می‌کند که سازنده‌ی شبیه ساز و عوامل آن کاملاً از استفاده دیگران از نرم افزار Yuzu در دور زدن و تسهیل دزدی در مقیاس عظیم آگاه هستند. به گفته نینتندو، Yuzu کاربران را قادر می‌سازد تا بازی‌های سوئیچ را غیرقانونی در سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس و اندروید بازی کنند.

شایان ذکر است، این شکایت ادعا می کند که بزرگترین بازی کنسول Switch در سال گذشته، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، بیش از یک میلیون بار قبل از انتشار رسمی بازی در ماه می، دانلود شده بود.

نینتندو می گوید: با در دست داشتن Yuzu، هیچ چیز کاربر را از دستیابی و اجرای نسخه‌های غیرقانونی از بازی‌های ساخته شده برای کنسول نینتندو سوییچ باز نمی‌دارد. Yuzu همه بازیها را بدون پرداخت یک دلار به نینتندو و یا صدها بازی‌ساز و ناشر که بازی‌ها خود را برای سوییچ می‌سازند، در دسترس عموم قرار میدهد. در واقع، Yuzu دستگاه‌های محاسباتی عمومی را به ابزارهایی برای نقض گسترده مالکیت معنوی نینتندو و آثار دارای حق نشر دیگران تبدیل می‌کند.

نینتندو به دنبال خسارت برای نقض ادعایی و خاموش کردن شبیه ساز است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا