اخبار بازی

نینتندو: Switch Lite میان زنان و پلیر های Pokémon محبوب است

مدیر عامل شرکت نینتندو، آقای شونتارو فوروكاوا [Shuntaro Furukawa] تایید کرده است که حدود 30 درصد از افرادی که کنسول Switch Lite را خریده اند، صاحب Nintendo Switch هم هستند.

در گفت و گویی با سرمایه گذاران نینتندو، فوروكاوا گفت، قبل از تعطیلات سال پیشین میلادی درصد دارندگان قبلی کنسول Switch که نسخه Lite را خریده اند حتی بیشتر از این رقم بوده است. از زمان عرضه این کنسول در 20 سپتامبر 2019 تا آغاز فصل تعطیلات، حدود 43 درصد از دارندگان Switch Lite کنسول Switch را هم داشتند.

فوروكاوا گفت که عامل مشترک میان دارندگان کنسول Switch Lite این است که آنها عنوان Pokémon را بر روی کنسول های دستی بازی کرده اند. او همچنین گفت یکی دیگر از موارد رایج در میان خریداران، زنانی هستند که Switch Lite را به عنوان اولین کنسول Switch خود خریده اند.

به نظر می آید عرضه بازی Ring Fit Adventure بر روی نسخه اصلی Switch، باعث شد که این شرکت نظر مخاطب های زن و پلیر هایی که در گروه های سنی مختلف هستند را جلب کند.

آقای شیگرو میاموتو [Shigeru Miyamoto] مدیر نماینده [representative director] شرکت نینتندو گفت بازی های موبایلی مثل Mario Kart Tour و Fire Emblem Heroes به طور چشم گیری تعداد افرادی که  محصولات نینتندو را تجربه می کنند، افزایش داده است. کنسول Nintendo Switch Lite در این زمینه موفق شده است، چون 70 درصد خریداران برای اولین بار است که کنسول Switch را می خرند. Switch Lite نسخه ای از کنسول Switch است با اندکی قدرت پایین تر و قیمتی که 100 دلار ارزان تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا