اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی Mario Kart Live: Home Circuit معرفی شد

شرکت Nintendo در نمایش امروز خود به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ماریو، با معرفی یک نسخه جدید و البته غیر معمول از ماریو کارت طرفداران را سورپرایز کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Mario Kart Live: Home Circuit یک عنوان ریسینگ است که بازیکنان از طریق سوئیچ در دست خود ماشین‌های کنترلی را به‌حرکت در می‌آوردند. پس از آن، مسیر مسابقه و ماشین‌ها بر روی صفحه سوئیچ به‌نمایش در می‌آیند و بازیکنان اینگونه به انجام بازی می‌پردازند. نینتندو این بازی را با همکاری یک تیم آمریکایی واقع در نیویورک به‌نام Velan Studios توسعه می‌دهد.

در عنوان Mario Kart Live: Home Circuit، ماشین‌های فیزیکی حاضر در اتاق شما با برخورد کردن با آیتم‌ها متوقف خواهند شد، با Boost زدن سرعتشان افزایش خواهد یافت و به‌طور کلی به اتفاقاتی که در بازی در جریان است، واکنش نشان می‌دهند. همچنین بازیکنان می‌توانند مسیر مسابقه را متناسب با اتاق خود طراحی کنند و به‌صورت 4 نفره (Local Multiplayer) به تجربه بازی بپردازند.

بازی Mario Kart Live: Home Circuit در تاریخ 16 اکتبر و با قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که ماشین‌های کنترلی ماریو و لوئیجی به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسند یا یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا