اخبار بازی

Nintendo NX بدون حمایت و پشتیبانی بازی‌های Third-Party، شکست می‌خورد

«Michael Pachter» (تحلیل‌گر): «کنسول جدید Nintendo نباید دسته یا کنترلری مخصوص مانند کنترلر کنسول‌های Wii و Wii U داشته باشد». در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

اگر کنسول جدید «نینتندو» با اسم رمز «NX» بخواهد با کنسول‌های «PS4» و «Xbox One» رقابت کند، باید پشتیبانی قویی از ناشران و عناوین Third-Party داشته باشد.

با توجه به گفته‌ی تحلیل‌گر، «Michael Pachter»، کنسول «NX» باید از پشتیانی ناشرهایی مانند «Ubisoft» و «EA» برخوردار باشد و آن‌ها با بازی‌های خود از این کنسول حمایت کنند.

«اگر همان سطح از پشتیبانی که برای Wii U شد، برای NX نیز رخ دهد، باعث خواهد شد که سرنوشت بدی برای کنسول جدید نینتندو (با اسم رمز NX) به وقوع بپیوندد و این کنسول قبل از لانچ‌اش محکوم به شکست شود.» 
«این موضوع بسیاز پر اهمیت‌تر از قیمت کنسول‌اش است. اگر همه‌ی بازی‌ها‌یی که برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شوند، برای NX به گونه‌ای باشند که با هزینه نه چندان زیادی پورت بسیار خوبی شوند و همه‌ی ناشران و سازندگان بتوانند بازی‌هاشان را برای NX عرضه کنند، قطعا همه‌ی بازی‌ها نیز برای این کنسول (NX) عرضه خواهند شد.»

«EA» از اولین ناشرانی بود که رسما پشتیبانی از کنسول «Wii U» را متوقف کرد، این در حالی بود که «Ubisoft» آینده روشنی از لانچ و عرضه «Wii U»را تصور می‌کرد که اما نهایتا پیشتیبانی خود را از این کنسول متوقف کرد.  

«Michael Pachter» در ادامه اشاره کرد که با توجه به فناوری و تکنولوژی متفاوتی که دو کنسول «Xbox One» و «PS4» ارائه می‌دهد، ممکن است باعث شود که از «NX» پشتیبانی Third-Party نشود. 

« اگر کار کردن با NX نیازمند طرح برنامه نویسی کاملا متفاوتی باشد و زبان کاملا متفاوتی را بخواهد، و همچنین برای انجام بازی‌ها کنترلری کاملا متفاوت مانند Wii U را نیز داشته باشد، کنسول شکست می‌خورد زیرا هیچ کس از آن پشتیبانی نمی‌کند.»

«خیلی خوب است که اگر شبیه به کنسول‌های PS4 و Xbox One باشد و کسانی این کنسول را خواهند خرید که PS4 یا Xbox One را نداشته باشند و یا اگر هم دارند، کنسول NX را برای بازی‌های انحصاری نینتندو تهیه می‌کنند.»

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا