اخبار بازینینتندو سوییچ

از دید نینتندو، Nintendo Switch همچنان در اواسط عمر خود به سر می برد

در حالی که کمتر از یک ماه به پنجمین سالگرد عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ باقیست، نینتندو همچنان معتفد است که مدت زیادی با عرضه کنسول نسل بعدی این شرکت فاصله داریم و نینتندو سوییچ تنها در میانه عمر خود قرار دارد.با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

نخستین بار در می سال 2020، زمانی که نینتندو سوییچ کمی بیش از سه سال از عمرش گذشته بود، نینتندو برای اولین بار و طی بیانیه ای اعلام کرد که از نظر آنها این کنسول موفق در اواسط عمر خود است و حالا و با گذشت تقریبا دو سال از آن بیانیه، موضع گیری نینتندو همچنان همانند گذشته است.

رئیس نینتندو، شانتارو فوراکاوا در طی آخرین گزارش مالی شرکت در مصاحبه ای گفت که سوییچ هنوز “در میانه چرخه عمر خود است” و فروش آن در حال حاضر از شتاب مناسبی برخوردار است. فوراکاوا همچنین اضافه کرد که شرکت انتظار دارد سوییچ این روند فروش مناسب را به مدت طولانی تری نسبت به کنسول های قبلی شرکت حفظ کند، موضوعی که همواره نینتندو بر روی آن تاکید داشته است؛ زیرا ما در گذشته مشاهده کرده بودیم که کنسول های موفقی از نینتندو همچون Wii و 3ds با ورود به ششمین سال حضورشان در بازار با افت شدیدی از نظر فروش مواجه شدند.

طبق آخرین اعلام رسمی، تا پایان سال 2021، نینتندو سوییچ بیش از 103.54 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است که آن را به پرفروش‌ترین کنسول خانگی نینتندو تا به امروز تبدیل کرده است. اگر سوییچ بتواند این روند فروش خود را تا چندین سال آینده هم ادامه بدهد، حتی می تواند به اعدادی فراتر از این رقم هم دست یابد که خود تحسین برانگیز است.این هدف با توجه به اینکه در حال حاضر هم بازی های مورد انتظار و بزرگی همچون دنباله مجموعه زلدا،بایونتا 3، اسپلاتون 3، ماریو ربیدز و غیره برای سوییچ در دست ساخت قرار دارند، و همچنین کاتالوگ عظیمی از بازی های انحصاری با کیفیت و نوآورانه که تاکنون برای سوییچ عرضه شده اند، کاملا دست یافتنی به نظر می رسد.

با اینکه گزارش‌ها ادعا می‌کنند که کنسول نسل بعدی نینتندو هم اکنون در دست ساخت است، اما به نظر می رسد که این کنسول قرار نیست تا سال 2024 عرضه شود مخصوصا با توجه به اینکه نینتندو به تازگی نسخه اولد نینتندو سوییچ را به بازار عرضه کرده است و بعید است به زودی خبری از عرضه سخت افزار جدید توسط این شرکت بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا