اخبار بازینینتندو سوییچ

نشان تجاری جدید بازی The Legend of Zelda: Ocarina Of Time ثبت شد

شرکت Nintendo به‌تازگی نسبت به ثبت نشان تجاری جدید بازی The Legend of Zelda: Ocarina Of Time اقدام کرده‌است. آیا نسخه‌ای بازسازی شده از این بازی به نینتندو سوئیچ خواهد آمد؟ با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Legend of Zelda: Ocarina Of Time

در حال حاضر طرفداران سری Zelda در انتظار دنباله بازی تحسین شده The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند؛ هرچند که پس از معرفی این عنوان اطلاعات چندانی از آن منتشر نشد. در همین حال، موضوع دیگری ذهن برخی از طرفداران سری را مشغول کرده: ثبت شدن نام تجاری  بازی The Legend of Zelda: Ocarina Of Time توسط نینتندو.

اما ثبت شدن نام تجاری یک عنوان چه چیزی را به‌همراه می‌آورد؟ از آنجایی که ثبت شدن نام‌های تجاری عناوین مختلف در صنعت بازی‌های ویدئویی امر معمولی است، ممکن است شاهد هیچ اتفاق خاصی نباشیم. اما اگر در خصوص این موضوع شخص خوشبینی هستید، این احتمال نیز وجود دارد که Ocarina Of Time در مقطعی برای Nintendo Switch منتشر شود.

نینتندو پیش‌تر بازسازی این عنوان کلاسیک را بر روی 3DS عرضه کرده بود، بنابراین ساخت یک نسخه بازسازی دیگر برای نینتندو سوئیچ امر غیر ممکنی به‌شمار نمی‌رود. اگر قرار است که ساخت دنباله Breath of The Wild برای مدت زیادی زمان ببرد، انتشار بازسازی این عنوان برای فروکش کردن عطش طرفداران برنامه جالبی به‌نظر می‌آید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. از این کارها زیاد می کنه نینتندو که بگیره تریدمارک بازی های قبلی شو دوباره ثبت کنهپ
    بعیده تغییر خاصی ر[B]خ بده[/B]

    به هر حال همه رقمه از ریمیک یکی از بهترین بازی های تاریخ و مهم ترین بازی نسل پنجم حمایت میشه>:D<>:D< بهترین بازی عمرمه و احساساتی که موقع لحظات حساسش و دانجن های تاریخیش داشتم هیچ وقت تکرار نمیشن :x:x

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا