اخبار بازینینتندو سوییچ

پخش برنامه Nintendo Direct جدید در روز آینده

شرکت Nintendo ساعاتی پیش اعلام کرد که جدیدترین برنامه نینتندو دایرکت، بامداد روز پنج‌شنبه ساعت 01:30 پخش خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Nintendo Direct

به‌نظر می‌رسد که شایعات مربوط به معرفی‌های جدید نینتندو برای ماه فوریه صحت داشته‌اند. این کمپانی ژاپنی در ماه فوریه هر سال (به استثنای سال 2020) لایو استریم جدیدی از برنامه Nintendo Direct را برای طرفداران تدارک دیده و امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، این روال ادامه دارد.

طبق اعلام نینتندو، برنامه Nintendo Direct پیش‌رو حدودا 40 دقیقه زمان دارد و «عمدتا بر روی بازی‌هایی که در نیمه اول سال 2022 برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهند شد، متمرکز است.» البته که معمولا این نوع جمله‌بندی را در تمام اعلامیه‌های مربوط به نینتندو دایرکت می‌بینیم، بنابراین اگر همانند گذشته شاهد نمایش عناوینی بودیم که مربوط به این پنجره زمانی نیستند، نباید تعجب کرد.

بازی‌هایی مانند Mario + Rabbids Sparks of Hope ،Splatoon 3 دنباله موردانتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild و همچنین Bayonetta 3 و Triangle Strategy از جمله عناوینی هستند که برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌اند و باید دید کدام یک از آن‌ها را در دایرکت روز آینده خواهیم دید.

علاوه بر آن اما طی چند وقت اخیر شایعات گوناگونی را در رابطه با معرفی نسخه سوم Xenoblade Chronicles، ریمستر نسخه اول Metroid Prime و همچنین دنباله 1-2-Switch به‌گوش رسیده‌اند. طبق روال همیشه، طرفداران برای نمایش احتمالی بازی Hollow Knight: Silksong و انتشار اطلاعات جدید این عنوان موردانتظار نیز امیدوار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا