اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه: برگزاری یک Nintendo Direct در روزهای آینده

ماه سپتامبر آغاز شده و همانند همیشه، به‌نظر می‌رسد امسال هم یک رویداد Nintendo Direct جدید را از سوی نینتندو خواهیم دید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Nintendo Direct

این شایعه از طرف Zippo، اینسایدر شناخته‌شده‌ای که پیشتر نیز اطلاعات مختلفی را به‌درستی لو داده، مطرح شده است. به گفته منابع او، نینتندو دایرکت پیش‌رو بر روی بازی‌های باقی مانده سال 2021 و همچنین برخی از عناوین ابتدای سال 2022 تمرکز دارد. این اینسایدر همچنین اشاره کرده که هر چند تاریخ دقیقی را در اختیار ندارد، اما دایرکت جدید در طول همین هفته یا هفته آینده برگزار می‌شود.

در ادامه او عنوان کرده که شایعات اضافه شدن بازی‌های Game Boy و Game Boy Color به سرویس Nintendo Switch Online نیز صحت دارند؛ بنابراین ممکن است این موضوع هم به‌زودی به‌طور رسمی اعلام شود.

هنوز جزئیاتی از محتویات دقیق این دایرکت لو نرفته، اما شرکت Nintendo بازی‌های زیادی را در اختیار دارد که تا پایان امسال منتشر می‌شوند. عناوینی مانند Shin Megami Tensei V ،Metroid Dread و Advance Wars 1+2 Re-Boot Camp برخی از آن‌ها هستند. بازی‌های Mario + Rabbids Sparks of Hope ،Splatoon 3 ،Project Triangle Strategy و دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم از جمله عناوینی به‌شمار می‌روند که برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده‌اند.

همانند همیشه، با نزدیک شدن به یک نینتندو دایرکت احتمالی طرفداران Hollow Knight: Silksong نیز هیجان‌زده هستند؛ اما باید دید این عنوان بالاخره آماده نمایش خواهد بود یا خیر. در پایان باید اشاره کرد که از سال 2016 تاکنون، نینتندو همیشه در ماه‌های سپتامبر رویدادی را برگزار کرده. از این رو طرفداران زیادی به شایعه اخیر نیز خوش‌بین هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا