اخبار بازینینتندو سوییچ

پخش Nintendo Direct Mini جدید با محوریت نمایش بازی‌های ترد پارتی

شرکت Nintendo رسما اعلام کرده که برنامه Direct Mini جدید، بر روی بازی‌های ترد پارتی تمرکز دارد و فردا (سه‌شنبه، 7 تیر) ساعت 17:30 پخش خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Nintendo Direct Mini

پس از پخش یک نینتندو دایرکت اختصاصی برای Xenoblade Chronicles 3، شرکت Nintendo حالا با تأیید شایعات اخیر اعلام کرده که در برنامه دایرکت جدید خود به نمایش عناوین ترد پارتی نینتندو سوئیچ می‌پردازد. گفته شده که مدت زمان این برنامه، چیزی حدود 25 دقیقه خواهد بود.

با توجه به اینکه زمان زیادی از پخش آخرین تریلر بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope گذشته، احتمال نمایش این عنوان استراتژی نوبتی در دایرکت بعدی وجود دارد. البته شایعات اخیر به این اشاره دارند که نمایش گیم‌پلی این عنوان برای روز چهارشنبه، یعنی یک روز پس از پخش برنامه نینتندو برنامه‌ریزی شده است. با این وجود، همچنان ممکن است که فردا تریلر کوتاهی از بازی پخش شود.

در خصوص دیگر عناوین حاضر در برنامه فردا، انتظار کشیدن برای نمایش Hollow Knight: Silksong نیز به یک عادت قدیمی تبدیل شده است؛ حتی با وجود اینکه بازی مدتی پیش و در جریان رویداد ایکس باکس و بتسدا تریلر جدیدی را دریافت کرده بود. همچنین احتمال نمایش عناوینی مانند Oxenfree 2: Lost Signals که برای عرضه در امسال برنامه‌ریزی شده‌اند نیز وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا