اخبار بازینینتندو سوییچ

تاریخ برگزاری Nintendo Direct در E3 2021 اعلام شد

شرکت Nintendo رسما اعلام کرد که نینتدو دایرکت ویژه رویداد E3 2021، در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد)، ساعت 20:30 برگزار خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Nintendo Direct E3 2021

این برنامه Nintendo Direct حدود 40 دقیقه خواهد بود و بر روی عناوینی که بیشتر آن‌ها در طول سال 2021 برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهند شد، تمرکز دارد. پس از برگزاری نینتدو دایرکت، در جریان Nintendo Treehouse Live سه ساعت گیمپلی بازی‌های مختلف را شاهد خواهیم بود. در حال حاضر عناوینی که در این سه ساعت نمایش دارند مشخص نیست.

زمان‌بندی برنامه نینتندو در E3 امسال اهمیت زیادی دارد؛ چرا که طبق گزارشات بلومبرگ و یورو گیمرز، این احتمال وجود دارد که تا قبل از برگزاری رویداد E3 2021 از ورژن جدید نینتندو سوئیچ رونمایی شود. همچنین نام Nintendo Switch Pro در دیتابیس یک فروشگاه فرانسوی دیده شده و روی هم رفته، شواهد زیادی برای معرفی این کنسول در طی روزهای آینده وجود دارد.

طبق شایعات، دلیل معرفی شدن سوئیچ پرو قبل از برگزاری E3 این است که سازندگان بتوانند در طول این رویداد عناوین خود را بر روی کنسول قوی‌تر نشان دهند. شما انتظار دیدن چه عناوینی را در نینتندو دایرکت ویژه E3 2021 دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا