اخبار بازینینتندو سوییچ

زمان پخش Nintendo Direct بعدی اعلام شد

نینتندو ساعاتی پیش از قسمت بعدی برنامه Nintendo Direct که حدود 50 دقیقه خواهد بود، رونمایی کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Nintendo Direct

از زمان پخش شدن آخرین نینتندو دایرکت طولانی مدت زیادی می‌گذرد. در حالی که طرفداران تقریبا در تمام طول سال 2020 از خودشان می‌پرسیدند قسمت بعدی کی از راه می‌رسد، حال در اوایل سال 2021 شرکت Nintendo زمان پخش قسمت جدید را اعلام کرده است.

قسمت جدید در تاریخ 17 فوریه (چهارشنبه 30 بهمن ساعت 1:30 بامداد) پخش خواهد شد و طول مدت آن تقریبا 50 دقیقه خواهد بود. گفته شده می‌توانیم در این نینتندو دایرکت انتظار شنیدن اخبار بیشتری از بازی Super Smash Bros. Ultimate را داشته باشیم. همچنین در این برنامه اخباری از بازی‌هایی که در نیمه اول 2021 منتشر خواهد شد اعلام می‌شود.

با این وجود، طرفداران زیادی امیدوارند تا تعدادی از بازی‌هایی که قبلا تأیید و یا لیک شده‌اند در این برنامه حضور داشته باشند. از آخرین باری که در مورد دنباله The Legend of Zelda: Breath of the Wild یا No More Heroes 3 و Hollow Knight: Silksong نمایشی دیدیم مدت زیادی گذشته است. همچنین بازی شایعه شده Resident Evil Outrage که طبق گفته منابع در سال 2021 یا 2022 منتشر می‌شود و انحصاری زمانی نینتندو سوئیچ خواهد بود نیز می‌تواند بخشی از این نمایش باشد.

در هر صورت، 50 دقیقه زمان زیادی خواهد بود. شما منتظر نمایش کدام عناوین هستید؟ فکر می‌کنید کدام شخصیت به عنوان DLC بعدی Super Smash Bros. Ultimate معرفی خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا