اخبار بازینینتندو سوییچ

برگزاری رویداد Nintendo Direct بعدی در پایان همین هفته

شرکت Nintendo ساعاتی پیش اعلام کرد که نینتندو دایرکت بعدی حدودا 40 دقیقه خواهد بود در روز 23 سپتامبر (جمعه، ساعت 01:30) برگزار می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه Nintendo Direct

گفته شده تمرکز این رویداد Nintendo Direct، بیشتر بر روی عناوینی خواهد بود که قرار است در زمستان امسال عرضه شوند. بازی‌های Metroid Dread و Mario Party Superstars از جمله عناوینی هستند که انتظار می‌رود آن‌ها را در نمایش پیش‌رو ببینیم. همچنین Pokémon Brilliant Diamond & Shining Pearl و Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp نیز از دیگر بازی‌های بزرگ نینتندو برای ماه‌های پایانی 2021 به‌شمار می‌روند.

باید دید که آیا در طول این نمایش شاهد شدو دراپ شدن عنوان بزرگی خواهیم بود یا خیر. نینتندو در کنار کاتالوگ بازی‌های خود در فصل تعطیلات، مدل OLED کنسول نینتندو سوئیچ را نیز در دست ساخت دارد که همزمان با بازی Metroid Dread، در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) وارد بازار خواهد شد.

رویداد بعدی نینتندو دایرکت جمعه همین هفته ساعت 01:30 به وقت ایران برگزار می‌شود. شما انتظار دیدن چه عناوینی را در این نمایش 40 دقیقه‌ای دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا