اخبار بازی

نینتندو تمام شایعات مربوط به Switch 2 را تکذیب کرد

 

آقای Shuntaro Furukawa، رئیس نینتندو، اطلاع رسانی به توسعه دهندگان در مورد جانشین کنسول نینتندو سوییچ را تکذیب کرد و گزارش های اخیر رسانه ها را غیر واقعی خواند.

در اوایل سال جاری، Eurogamer و VGC به منابعی استناد کردند که ادعا می‌کردند که نینتندو به‌طور خصوصی کنسول بعدی خود را برای بعضی از توسعه‌دهندگان پشت درهای بسته در نمایشگاه Gamescom در آلمان نشان داده است. همچنین در اسنادی که به عنوان بخشی از نبرد حقوقی کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با مایکروسافت منتشر شد، نشان داد که Activision Blizzard در مورد برنامه‌های کنسول نسل بعدی نینتندو در اواخر سال 2022 مطلع شده است.

با این حال، به گفته نشریه ژاپنی Mainichi، رئیس نینتندو، Furukawa، هر دو این گزارش‌ها را طی یک تماس خصوصی در روز سه‌شنبه رد کرد و آنها را نادرست خواند. همچنین ادعا می‌شود که ثبت اختراع اخیر نینتندو برای دستگاهی با صفحه‌نمایش‌های متعدد را رد کرده است و گفته است که برنامه‌هایی که شرح داده شده لزوماً برای هیچ دستگاهی نیست.

نینتندو هنوز به طور رسمی در مورد برنامه های کنسول بعدی خود اظهار نظر نکرده است. با این حال، طبق منابع VGC، این شرکت قبلاً کیت های توسعه Switch 2 را به شرکای کلیدی خود ارسال کرده است و برای نیمه دوم سال 2024 برنامه ریزی شده است.

دکتر Serkan Toto، مشاور صنعت گیم در توکیو، در سپتامبر به VGC گفت که عرضه کنسول در سال 2024 برای نینتندو منطقی است، زیرا پیش بینی می شود امسال شاهد کاهش دو رقمی در فروش سخت افزار و نرم افزار برای سوییچ باشیم که در مارس 2017 عرضه شد. او افزود: به طور کلی می‌توانم بگویم که با نگاهی به وضعیت مالی نینتندو، به نظر می‌رسد که زمان آن رسیده است که یک سخت‌افزار جدید در سال 2024 داشته باشیم. پیش‌بینی می‌شود که سخت‌افزار در سال مالی جاری 16.5 درصد کاهش یابد، در حالی که انتظار می‌رود کاهش نرم‌افزار به 15.9 درصد برسد. تنها راه برای جلوگیری از افزایش کامل این ضررها در بودجه بعدی، یک دستگاه جدید است و نیمه دوم سال 2024 برای من مانند یک پنجره واقعی به نظر می رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا