اخبار بازینینتندو سوییچ

شایعه : شرکت نینتندو از سازندگان بازی خواسته تا عناوین خود را برای رزولوشن 4K بهینه‌سازی کنند

به نظر می‌رسد کنسول بعدی نینتندو سوییچ تغییرات زیادی در سطح و اندازه‌ی رزولوشن ایجاد کند. به گفته‌ی واحد خبری بلومبرگ شرکت نینتندو از سازندگان بازی‌های خود خواسته تا بازی‌های بعدی سوییچ را برای رزولوشن 4K بهینه‌سازی کنند.

اعتقاد بر این است که این خبر در ارتباط با بازنگری در طراحی سخت‌افزار کنسول نینتندو سوییچ است که قرار است سال آینده وارد بازار شود. هنوز هیچ خبری در مورد این کنسول جدید مرموز و اینکه آیا کاملاً جایگزین مدل اولیه‌ی سوییچ می‌شود، منتشر نشده است.

در هر حال اخبار حاکی از این هستند که این کنسول دارای وضوح تصویر بالاتری است و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. این امر به این معنی است که کنسول بعدی نینتندو به قدرت پردازش بسیار بالاتری اما مشخصات سخت افزاری آن هنوز ناشناخته‌اند.

در هر صورت انتظار می‌رود که تقاضا برای نینتندو سوییچ همچنان تا آخر سال مالی ( مارچ 2021) بالا باشد. به این دلیل که این کمپانی تولید خود را بار دیگر برای تامین نیاز بازار بالا برده است. انتظار می‌رود که شرکت نینتندو 30 میلیون واحد دیگر از کنسول سوییچ را تا پایان سال مالی توزیع کند.

البته هیچ تضمینی در درستی این پیشبینی‌ها وجود ندارد. شرکت نینتندو تا کنون سالی استثنایی را تنها با کمک Animal Crossing: New Horizon داشته است. ناگفته نماند که نیتندو چندی پیش در جشن سالگرد 35 سالگی فرنچایز سوپر ماریو ، نسخه‌های ریمستر عناوین کلاسیک این سری را معرفی کرد، بعلاوه بازی جدید افسانه زلدا Hyrule Warriors: Age of Calamity در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا