اخبار بازی

دلیل شکست N64 در مقابل PlayStation: ژاپنی ها به بازی های افسرده کننده علاقه دارند

شاید اگر ماریو داستان تاریک تری می داشت، کنسول Nintendo 64 می توانست فن های خود را پس بگیرد.

نینتندو همیشه دنیا های سرزنده را به صفحه نمایش گیمر ها آورده و آنها را با کاراکتر های بامزه [cute] پر کرده است و در طول چندین سال این کاراکتر ها با وضوح تر و به طرز عجیبی بانمک تر شده اند.

شاید پلی استیشن بازی هایی با دنیای رنگارنگ داشته است ولی خیلی از بازی های این برند تم خاکستری، سیاه و داستان های دراماتیک دارند. با وجود این، به نظر می رسد که آقای هیروشی یامائوچی [Hiroshi Yamauchi] (سومین رئیس شرکت نینتندو) که در سال 2013 از دنیا رفت، نظر جالبی درباره گیمر های کنسول پلی استیشن داشت.

وب سایت Nintendo Life در حالی که صفحه های مجله قدیمی Gamers Republic را ورق می زد، به گفته ای از رئیس نینتندو برخورد. این متن درباره برنامه او برای کناره گیری از شرکت در سال 2001 بود و بخشی از آن، در آن زمان تیتر مجله ها شده بود چون یامائوچی گفته بود که N64 نسبت به PS1 موفقیت کمتری کسب کرد، برای این که گیمر های ژاپنی “(دوست دارند) در اتاق خود تنها باشند و گیم های افسرده کننده بازی کنند”

به نظر می آید او دنیا های لذت بخش و سرزنده ای را که نینتندو ساخته بود دوست داشت و از این که گیمر ها جدی تر شده بودند، زیاد خوشش نمی آمد. هیروشی یامائوچی معروف بود به فردی تند خو، و کسی که درباره شرکت های رقیب و طرفداران آنها بی آلایش صحبت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا