اخبار بازینینتندو سوییچ

بازی‌های Nintendo 64 و Sega Genesis به سرویس اشتراکی جدید نینتندو سوئیچ می‌آیند

شایعات صحت داشتند و شرکت Nintendo بالاخره رسما اعلام کرد که عناوین دوران نینتندو 64 را در قالب یک سرویس اشتراکی جدید، به کنسول سوئیچ می‌آورد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کنترلر کنسول‌های Nintendo 64 و Sega Genesis

این سرویس اشتراکی جدید، Nintendo Switch Online + Expansion Pack نام دارد و علاوه بر عناوین کلاسیک کنسول Nintendo 64، تعدادی از بازی‌های بزرگ سگا جنسیس مانند Sonic the Hedgehog و Contra: Hard Corps و Phantasy Star 4 را نیز شامل می‌شود.

در هنگام عرضه سرویس، لاین‌آپ بازی‌های نینتندو 64 را نیز عناوینی مانند Super Mario 64 و WinBack و The Legend of Zelda: Ocarina of Time و چندین اثر کلاسیک دیگر تشکیل می‌دهند که مشترکان می‌توانند به تجربه آن‌ها بپردازند. به مرور زمان بازی‌های بیشتری مانند F-Zero و The Legend of Zelda: Majora’s Mask هم به لیست اضافه خواهند شد.

سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack برای اواخر ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده، اما در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه نهایی آن نامشخص است. با این‌حال، اعلام شده که مشترکان سرویس Nintendo Switch Online می‌توانند در آینده به Nintendo Switch Online + Expansion Pack ارتقا پیدا کنند.

نینتندو علاوه بر معرفی سرویس مذکور، از کنترلرهای ویژه نینتندو 64 و سگا جنسیس نیز رونمایی کرده تا تجربه جادویی بازی‌های کلاسیک را تمام و کمال برای علاقه‌مندان باز گرداند. هر دوی این کنترلرها به‌صورت بی‌سیم قابل استفاده هستند مشترکان سرویس، می‌توانند آن‌ها را با قیمت 50 دلار (هر کدام) تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا