اخبار بازی

Nintendo: آینده بازی ها متعلق به بازی های ابری نیست

بنا بر گفته های Satoru Iwata، مدیر عامل شرکت Nintendo، آینده صنعت بازی های رایانه ای در دستان بازی های ابری (Cloud Gaming) نیست.

بنا بر صحبت های Iwata، او می داند که این تکنولوژی خوبی ها و همچنین بدی هایی دارد، اما نینتندو در حال تلاش برای آینده ای است که در آن هنوز کنسول ها به حیاتشان ادامه می دهند. وی در یک نشست خبری مالی، در این باره گفت:" تکنولوژی ابری، خوبی ها و بدی های زیادی دارد. ما فکر نمی کنیم که آینده بازی های رایانه ای متعلق به بازی های ابری باشد. ما در حال تلاش برای آینده ای هستیم که در آن کنسول ها به حیاتشان ادامه می دهند و متحد شده اند. این به معنی وجود تنها یک کنسول نیست، بلکه وجود کنسول هایی با ساختار و معماری شبیه به هم است. پس حتی با این وجود نیز ممکن است در آینده چند پلتفرم وجود داشته باشند."

Shigeru Miyamoto، کارگردان شهیر صنعت بازی های رایانه ای نیز از احتمال ادامه حیات کنسول های دستی در آینده گفت: "برخلاف Wii که ساختار GameCube را دنبال می کرد، ما باید فضای متفاوتی را برای Wii U و 3DS محیا می کردیم. ما در حال متحد کردن تیم  های بازی سازی مان هستیم تا از پس این چالش براییم و از ضرر ها بکاهیم. من فکر می کنم اگر کنسول های خانگی و دستی هدف متفاوتی را دنبال کنند، در کنار هم به حیاتشان ادامه خواهند داد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا