اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

اضافه شدن کالکشن Ninja Gaiden و Assassin’s Creed Origins به Xbox Game Pass

مایکروسافت از جدیدترین عناوین سرویس Xbox Game Pass برای ماه ژوئن رونمایی کرده که در میان آن‌ها نام بازی‌های Ninja Gaiden: Master Collection و Assassin’s Creed Origins دیده می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های ماه ژوئن Xbox Game Pass

اول از همه، بازی For Honor: Marching Fire Edition از همین امروز یعنی 11 خرداد در دسترس مشترکان خواهد بود. این نسخه از بازی حاوی حالت 4 به 4 Breach Mode و همچنین حالت PvE آرکید مود For Honor است . پس از آن، فردا یعنی 12 خرداد، بازسازی Ninja Gaiden: Master Collection به این سرویس اضافه می‌شود که سه نسخه Ninja Gaiden Sigma 2 ،Ninja Gaiden Sigma و Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge را در بر دارد.

در تاریخ 17 خرداد نیز عنوان روگ‌لایک کواپ Spacelines from the Far Out به همراه بازی‌های Disc Room ،Chorus و همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، Assassin’s Creed Origins به سرویس اضافه می‌شود. یوبیسافت همچنین اعلام کرده که از همین فردا، عنوان Assassin’s Creed Origins بر روی کنسول‌های نسل نهم پچ جدیدی را برای پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه دریافت می‌کند.

البته مایکروسافت با اشاره به رویداد ایکس باکس و بتسدا در تاریخ 22 خرداد، عنوان کرده که برای ماه ژوئن چند سورپرایزها برای طرفداران خواهد داشت. در پایان می‌توانید لیست بازی‌هایی که از تاریخ 25 خرداد از روی سرویس Xbox Game Pass برداشته خواهند شد را مشاهده کنید:

  • Darkest Dungeon (Cloud, Console, and PC)
  • Dungeons & Dragons: Dark Alliance (Cloud, Console, and PC)
  • Greedfall (Cloud, Console, and PC)
  • Limbo (Cloud, Console, and PC)
  • Worms Rumble (Cloud, Console, and PC)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا